وزارت اطلاعات: 13 عامل موساد در کشور دستگیر شدند

وزارت اطلاعات: 13 عامل موساد در کشور دستگیر شدند

وزارت اطلاعات اعلام کرد 2 عامل سازمان جاسوسی تروریستی موساد را شناسایی و 13 عامل موساد را دستگیر کرده است. رئیس این شبکه با نام مستعار سیروس در یکی از کشورهای اروپایی حضور داشت و برای شناسایی و ارتباط با عناصر عملیاتی داخل کشور از طریق شبکه های اجتماعی اینستاگرام و واتس اپ استفاده می شد.

وزارت اطلاعات اعلام کرد 2 عامل سازمان جاسوسی تروریستی موساد را شناسایی و 13 عامل موساد را دستگیر کرده است.

وزارت اطلاعات از دستگیری ۱۳ تن از اعضای سازمان جاسوسی تروریستی موساد در کشور خبر داد. در زیر می توانید پیام منتشر شده از سوی روابط عمومی وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران را مشاهده کنید:

بسمه طلا
در پی اطلاعیه اول دی ماه این وزارت کشور در خصوص حمله به چهار تیم عملیاتی سازمان جاسوسی تروریستی موساد به ملت بزرگ ایران یادآوری می کند که با تلاش شبانه روزی سربازان گمنام امام زمان (عج) به بالا)، تعداد تیم های شناسایی شده به 6 تیم افزایش یافت. پیدا شد. در این شبکه تروریستی 23 عنصر عملیاتی و پشتیبانی در استان های تهران، اصفهان، یزد، آذربایجان غربی و گلستان شناسایی و تاکنون 13 نفر از افراد حاضر در کشور دستگیر و تجهیزات عملیاتی مختلف آنها نیز کشف و ضبط شده است.

رئیس این شبکه با نام مستعار سیروس در یکی از کشورهای اروپایی حضور داشت و برای شناسایی و ارتباط با عناصر عملیاتی داخل کشور از طریق شبکه های اجتماعی اینستاگرام و واتس اپ استفاده می شد. بر اساس آخرین یافته‌ها، سازمان جاسوسی تروریستی موساد برای سوء استفاده از ناآرامی‌های اخیر در برخی مناطق کشور، اقدام به کشتن یک مقام نظامی و انجام چندین عملیات خرابکارانه در شهرهای بزرگ کشور و همچنین انتقال مواد منفجره در مقیاس بزرگ از مرزهای دریایی جنوب کشور که الحمدلله عناصر عملیاتی و پشتیبانی قبل از اقدام شناسایی و مورد اصابت قرار گرفتند.

بدین ترتیب این دومین ناکامی بزرگ اطلاعاتی و عملیاتی رژیم جعلی و موقت صهیونیستی در کمتر از 6 ماه گذشته بود که مانند همیشه با پاسخ قاطع دلیرمردان پاسداران فداکار و همیشه هوشیار نظام اسلامی مواجه خواهد شد. جمهوری ایران

روابط عمومی وزارت اطلاعات

20 ژانویه 1401

دیدگاهتان را بنویسید