وزیر امور خارجه ایران با نخست وزیر پیشبرد امور در لبنان دیدار و رایزنی کرد

وزیر امور خارجه ایران صبح امروز با نخست وزیر لبنان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرگزاری موج


حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان امروز شنبه 30 بهمن ماه با نجیب میقاتی نخست وزیر لبنان دیدار و رایزنی کرد.

وزیر امور خارجه کشورمان روز گذشته برای گفت وگو درباره مسائل دوجانبه، منطقه ای و بین المللی به ویژه توسعه فلسطین و رایزنی در خصوص راه های پایان دادن به جنگ ظالمانه و وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه غزه وارد بیروت شد.

وی در بدو ورود به بیروت ضمن تشکر از حضور مقامات دولتی و مقاومت لبنان گفت: پس از چهار ماه نسل کشی رژیم صهیونیستی، امروز دیدیم که تل آویو به هیچ یک از اهداف اعلام شده خود نرسیده است.

امیر عبداللهیان با اشاره به اینکه رهبران مقاومت در فلسطین و لبنان چه در عمل و چه در سیاست با تدبیر و درایت عمل کرده اند، گفت: آنچه شاهد آن هستیم به فضل الهی و صلابت مقاومت در فلسطین، لبنان و لبنان محقق شده است. منطقه امروز می بینیم که مقاومت پیروز فلسطین به نام حماس طرحی سیاسی روی میز گذاشته است. ما به آمریکا گفتیم که در نسل کشی و جنایات غزه از صهیونیست ها حمایت نکند.

وزیر امور خارجه با تاکید بر اینکه آمریکا باید فورا حمایت از رژیم نسل کش را متوقف کند، گفت: از ابتدا با صدای بلند اعلام کرده ایم که جنگ راه حل نیست. حمایت مستمر آمریکا از نتانیاهو منجر به شکست آشکار نخواهد شد. رژیم اسرائیل به دنبال غرق کردن آمریکا در باتلاق جنگ در خاورمیانه است.


آیا این خبر مفید بود؟