وزیر امور خارجه ایران شهادت فرزندان اسماعیل هدیه را تسلیت گفت

وزیر امور خارجه ایران با صدور پیامی درگذشت اعضای خانواده اسماعیل هنیه در بمباران رژیم صهیونیستی را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری موج


پیام تسلیت امیر عبدالخیان وزیر امور خارجه ایران به آقای اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس به مناسبت شهادت تعدادی از فرزندان و اعضای خانواده اش در حمله جنایتکاران اسرائيل .

به نام خدا

برادر مجاهد و مقاومت آقای شیخ اسماعیل هنیه مسئول محترم دفتر سیاسی جنبش حماس

روحش شاد

شهادت شش تن از فرزندان و نوه های عزیزتان در اثر حمله جنایتکارانه و ناجوانمردانه رژیم غاصب صهیونیستی را تبریک و تسلیت عرض می نمایم.

شهادت فرزندان حضرتعالی به دست گستاخ ترین جنایتکاران روی زمین در روز عید سعید فطر در نوار خونین اما شریف غزه مایه سعادت و افتخار ابدی این شهدای والامقام و مایه مباهات و افتخار است. عزت برای حضرتعالی و خانواده محترمتان و مایه یاری و حمایت امت الهی و جنایتکاران صهیونیست و حامیان آنان است، موجب شرمساری، شکست، ذلت و ننگ ابدی است.

بی‌تردید این فداکاری‌ها و جانفشانی‌ها، عزم و ایمان آهنین ملت فلسطین را در ایستادگی و مقاومت برای آزادی فلسطین عزیز افزایش می‌دهد و شکست و نابودی حتمی رژیم بی‌اساس صهیونیستی را تسریع می‌بخشد.

از خداوند متعال برای فرزندان و نوادگان شهدای این بزرگوار و بیش از 34 هزار شهید در ماه های اخیر در نوار غزه و کرانه باختری، رحمت و الطاف الهی و درجات عالی و برای جنابعالی و خانواده محترمتان همه خانواده ها و بازماندگان شهدای ماه های آخر فلسطین صبر جمیل را طلب می کنم.


آیا این خبر مفید بود؟