وزیر فاش کرد: قرارداد کیروش محدود است.

وزیر فاش کرد: قرارداد کیروش محدود است.

حمید سجادی در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به انتخاب کارلوس کی روش به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: اطلاعات و اخبار سرمربی تیم ملی فوتبال ایران یکسان است. اطلاعات موجود در رسانه ها». تازه آمده اند، بگذارید دست به کار شوند، آن وقت اخبار کاملتر در اختیار رسانه ها قرار می گیرد.

وی افزود: ما همان اطلاعات قرارداد منتشر شده را داریم. به زودی جلسه ای با فدراسیون فوتبال داریم. این قرارداد چند ماهه است و اطلاعات بیشتری از مبلغ اعلام شده نداریم.

سجادی در پاسخ به سوالی درباره ارزیابی خود از عملکرد ضعیف تیم ملی کشتی فرنگی ایران، تصریح کرد: من کارشناس کشتی نیستم که ارزیابی کنم. از کارشناسان کشتی و خود فدراسیون انتظار داریم تحلیل و دلایل خود را بیان کنند. خسته نباشید می گوییم از همان سه مدالی که گرفتیم.

وزیر ورزش یادآور شد: خانواده ورزش و اهالی کشتی دوست دارند مدال طلا جزو مدال ها باشد اما به نظرم حتما کارشناسان باید موضوع را قضاوت و تحلیل کنند. منتظر شنیدن تحلیل آنها برای گرفتن سهمیه المپیک در دو سال آینده هستیم و تمام امیدمان این است که المپیک پاریس به اهداف گرامی فدراسیون برسد.

سجادی در پایان گفت: در وزارت ورزش هم معاونت ورزش قهرمانی و هم کارشناسان در حال تحلیل هستند، اما به نظرم نظر فنی درباره کشتی به عنوان وزیر درست نیست.

دیدگاهتان را بنویسید