وزیر نفت تصمیم گرفت ضریب برداشت از مزارع را افزایش دهد

ساعت: 16:43
تاریخ انتشار: 14/08/08
کد خبر: 1780501

وزیر نفت با اعلام اینکه افزایش میزان برداشت در اولویت وزارت نفت است، پیمانکاری را برای «توسعه فناوری‌های بهینه‌سازی فرآیندهای تولید و افزایش میزان تولید از میادین نفت و گاز» منصوب کرد.

«توسعه فناوری های بهینه سازی فرآیندهای تولید و افزایش ضریب تولید میادین نفت و گاز شرکت ملی نفت ایران» عنوان یکی از پروژه های اولویت دار وزارت نفت در سال 1400 در برنامه ملی اقتصاد مقاومتی است.

جواد اوجی وزیر نفت با اعلام این اولویت، وحیدرضا صیدی فرد، معاون مهندسی، تحقیقات و فناوری وزارت نفت را به عنوان پیمانکار این پروژه معرفی و منصوب کرد.

در حکم اوجی خطاب به زیدی رد فرد آمده است: جناب عالی به منظور بهینه سازی فرآیندهای تولید و افزایش میزان تولید در میادین نفت و گاز شرکت ملی نفت ایران به عنوان پیمانکار پروژه توسعه فناوری منصوب می شوید. .

با توجه به لزوم تدوین برنامه اجرایی و ارائه طرح های اجرائی مصوب و طرح های مصوب در دبیرخانه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی بر اساس دستورالعمل های صادره، مقتضی است نسبت به اجرای طرح اجرا و اجرا اقدام شود. اقدامات مناسب بر اساس برنامه زمان بندی و تغییر رویه های قرارداد. به منظور حصول اطمینان از نتایج در سامانه سامانه یکپارچه ترویج و پایش اقتصاد مقاومتی، باید گزارش خلاصه ای از اجرای طرح درج و به معاونت برنامه ریزی ارسال شود.»

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید