وزیر کشور: ارتفاع گل و لای برخی از نقاط امامزاده داود به 4 متر رسیده است

وزیر کشور: ارتفاع گل و لای برخی از نقاط امامزاده داود به 4 متر رسیده است

روز جدید وزیر کشور در تشریح میدانی وضعیت منطقه امامزاده داود تهران گفت: سیل گل و لای زیادی را با خود به همراه داشت تا جایی که در برخی مناطق 4 متر گل و لای وجود دارد.

احمد وحیدی وزیر کشور در گفت و گوی تلویزیونی با شبکه خبر گفت: حوالی نیمه شب گذشته بارش شدید باران در منطقه امامزاده داود (علیه السلام) در شمال غرب تهران بارید. می آید و از پشت امامزاده بازارچه و محله امامزاده داوود (ع) گل زیادی می پوشاند و وارد حرم می شود.

وی با بیان اینکه سیل گل و لای زیادی را به همراه داشت تا جایی که در برخی مناطق 4 متر گل و لای وجود دارد افزود: تعدادی از زائران و مردم محلی در این سیل گرفتار شدند و گل و لای فراوان مردم را با مشکل مواجه کرد. همزمان، بستگان وی، هلال احمر، حکومت محلی، بخشداری و ولسوالی وارد عمل شدند و تلاش برای نجات افراد گیر کرده در گل و لای و سپس تخلیه اجساد کشته شدگان را آغاز کردند. ، مردم را تخلیه کردند و خودروها متوقف شدند و در نهایت سعی کردند گل و لای را پاک کنند.

وحیدی تصریح کرد: کار با شدت ادامه دارد. استاندار، شهردار تهران، رئیس هلال احمر و رئیس سازمان مدیریت بحران و مسئولان محلی از جمله فرماندار و بخشدار و نیروی انتظامی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حضور دارند. در سایت

وزیر کشور در پایان خاطرنشان کرد: همه کمک می کنند انشالله در کنار کمک به رفع گل و لای، کسانی که زیر گل هستند (معلوم نیست چه تعداد) را می توان بیرون آورد.

دیدگاهتان را بنویسید