وزیر کشور: تا اطلاع ثانوی به مرزها حرکت نکنید

وزیر کشور: تا اطلاع ثانوی به مرزها حرکت نکنید

روز جدید احمد وحیدی وزیر کشور گفت: ظرفیت پذیرش زائران جدید در مرزها وجود ندارد و از مردم می خواهیم از استان های خود به سمت مرزها حرکت نکنند. تاکنون 2 میلیون و 200 هزار زائر به عراق رفته اند

احمد واحدی وزیر کشور گفت: ظرفیت پذیرش زائران جدید در مرزها وجود ندارد و از مردم می خواهیم از استان های خود به سمت مرزها حرکت نکنند.

وزیر کشور صبح امروز در بازدید از مرز خسروی درباره تلاش برای تخلیه زائران حاضر در پایانه خسروی و شهرهای مجاور از روزهای گذشته گفت: چند هزار زائر در پایانه خسروی حضور دارند و هزاران نفر از زائران در پایانه خسروی حضور دارند. اسکان اضطراری شهرهای اطراف در روزهای اخیر برنامه فعلی وزارت کشور و ستاد اربعین تلاش برای خروج این زائران از مرزهاست.

وی با اشاره به تاکید طرف عراقی بر کاهش ورود زائران به کشور همسایه گفت: ظرفیت پذیرش زائران جدید در مرزها وجود ندارد و از مردم می خواهیم از استان های خود به سمت مرزها حرکت نکنند.

احمد واحدی افزود: این ازدحام مربوط به زائرانی است که پیش از این در پایانه های شهرهای مجاور مانند قصرشیرین، اسلام آباد غرب و سرپل ذهاب اسکان داده شده بودند و هم اکنون این زائران عازم عراق هستند.

وی با اشاره به اینکه تاکنون 2 میلیون و 200 هزار زائر به عراق رفته اند، افزود: زائران به هیچ وجه نباید به مرزها بروند.

دیدگاهتان را بنویسید