وضعیت اسفبار پرتغال و رونالدو در راه رسیدن به جام جهانی

شرایط پرتغال در آستانه مرحله سخت پلی آف رو به وخامت است. فرناندو سانتوس سرمربی پرتغال هر دو مدافع میانی را برای دیدار پلی آف قطر در جام جهانی 2022 مقابل ترکیه انتخاب نخواهد کرد. روبن دیاس، مدافع میانی پرتغالی منچسترسیتی چند هفته پیش دچار مصدومیت شدید شد و بازی پلی آف پرتغال را از دست داد.

همچنین در اولین دیدار ژائو کونسیچ و رناتو اسکونچز به دلیل دریافت کارت زرد در دور قبل جریمه شدند و نمی توانند در تیم ملی پرتغال مقابل ترکیه به میدان بروند. نلسون سمدو هم مصدوم شد و حالا تست کرون مثبت اعلام شده است. بنابراین، پرتغال در مرتب کردن خط دفاعی خود با یک بحران واقعی مواجه است. البته در صورت پیروزی پرتغال حتی در دیدار نیمه نهایی مقابل ترکیه، برنده دیدار ایتالیا و مقدونیه شمالی در آخرین گام منتظر این تیم خواهد بود.

در بیانیه رسمی فدراسیون فوتبال پرتغال آمده است: «تست پپا کرونا مثبت شده و در روزهای آینده قرنطینه خواهد شد. فرناندو سانتوس سرمربی تیم ملی پرتغال تیاگو جالو مدافع لیل است که در اردوی تیم ملی زیر 21 سال حضور داشت. تیم ملی اولین تمرین خود را برای آماده سازی برای حضور در پلی آف جام جهانی 2022 بعدازظهر امروز مقابل ترکیه در کمپ پرتغال برگزار می کند.

دیدگاهتان را بنویسید