وضعیت جوی امروز 26 آذر ساعت 14 / کاهش 7 تا 12 درجه ای در شمال غرب کشور

وضعیت جوی امروز 26 آذر ساعت 14 / کاهش 7 تا 12 درجه ای در شمال غرب کشور

روز جدید : امروز بارش ها در جنوب، جنوب شرق و شمال شرق کشور ادامه دارد و شدت بارش ها در نیمه جنوبی فارس، جنوب بوشهر و کرمان است.

بارش ها امروز در جنوب، جنوب شرق و شمال شرق کشور ادامه دارد و شدت بارش ها در نیمه جنوبی فارس، جنوب بوشهر، کرمان، هرمزگان، جزایر شرق خلیج فارس و تنگه هرمز است. خراسان جنوبی، رضوی جنوبی.

این در حالی است که ورود موجی دیگر در شمال غرب شمال خوزستان، سواحل شمالی و دامنه های جنوبی البرز در قزوین، البرز و تهران موجب بارش باران خواهد شد. شدت بارش در جنوب آذربایجان غربی، نیمه غربی کردستان و کرمانشاه، اردبیل، گیلان است.

در روز دوشنبه در غرب کشور، اردبیل، استان‌های ساحلی خزر غرب اصفهان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، بخش‌هایی از جنوب، جنوب شرق، نوار شرقی و دامنه‌های جنوبی البرز در قزوین بارش پیش‌بینی می‌شود. .

دوشنبه شدت بارش در شرق هرمزگان و جنوب کرمان، گیلان، غرب مازندران، نیمه جنوبی اردبیل، زنجان، کردستان، کرمانشاه، لرستان، ایلام، ارتفاعات شمال خوزستان است. در شمال غرب و غرب کشور وزش باد و کاهش محسوس دما پیش بینی می شود و بارش ها به صورت برف است.

وزش باد شدید طی سه روز آینده در شرق و جنوب شرق کشور پیش بینی می شود. دریای خزر در روزهای یکشنبه و دوشنبه طوفانی است. تنگه هرمز و دریای عمان تا روز چهارشنبه طوفانی است. یکشنبه و دوشنبه شرق خلیج فارس و روزهای سه شنبه و چهارشنبه سراسر خلیج فارس طوفانی و طوفانی است.

کاهش دما در روزهای یکشنبه و دوشنبه حدود 7 تا 12 درجه در شمال غرب و سواحل خزر و در روزهای یکشنبه تا سه شنبه در دامنه های جنوبی البرز، غرب و جنوب غرب حدود 5 تا 7 درجه کاهش می یابد.

دیدگاهتان را بنویسید