وضعیت راهها و راهها امروز 10 مرداد 1401 / بازگشایی جاده چالوس و بزرگراه تهران – شمال

وضعیت راهها و راهها امروز 10 مرداد 1401 / بازگشایی جاده چالوس و بزرگراه تهران – شمال

روز جدید رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک شهرستان فرجا با تشریح آخرین وضعیت جوی و ترافیک در جاده های کشور از بازگشایی محور کرج – چالوس و بزرگراه تهران – شمال خبر داد.

سرهنگ احمد شیرانی در گفت وگو با ایسنا، از بازگشایی محور چالوس و محور تهران – شمال خبر داد و گفت: از ساعت 19 و 30 دقیقه دیروز هم محور کرج – چالوس و هم محور تهران – شمال به دلیل آبگرفتگی مسدود شده است. و برای جلوگیری از تصادف احتمالی حدود ساعتی پیش با انجام تمهیدات لازم و رفع خطر، این دو محور بازگشایی و تردد در آنها به کندی در جریان است.

وی درباره وضعیت ترافیک جاده ای نیز گفت: گزارش ها حاکی از ترافیک روان در تمامی جاده های کشور است و تنها ترافیک سنگین و روان در محور قزوین-کرج از ساسانی به پل کلک و محور شهریار در تهران، از میدان معدن تا شهر قدس و زرنان به پل فتح. گزارش شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجه در خصوص وضعیت جوی جاده ها نیز گفت: در حال حاضر اختلالی در جاده های کشور گزارش نشده است.

وی درباره محورهای مسدود شده نیز گفت: جاده امامزاده داود تا اطلاع ثانوی همچنان مسدود است. همچنین دو محور شریانی ریگان – ایرانشهر و رودبار – زهکلوت – دلگان مسدود است. محدودیت تردد در دو محور با تغییر مسیر انجام شد که محور بندرخمیر – بندرلنگه در محدوده روستای کنخ است که تا اطلاع ثانوی مسدود است و تردد از مسیر جایگزین بندرخمیر – انجام می شود. محور دژگان – بندرلنگه و اهرم – فراشبند که تا اطلاع ثانوی مسدود است و تردد در مسیر جایگزین اهرم – برازجان – کلمه – بوشکان – فراشبند انجام می شود.

شیرانی با بیان اینکه محور لاسم – ارجمند تنها محور دارای انسداد فصلی است، گفت: محورهای جوزم – دهج، جیرفت – اسفنده، رودبار – کهنوج، مهرستان – ایرانشهر، مهرستان – هیدوج و سیشرد – پادنا نیز جزو محورهای غیر شریانی مسدود هستند. .

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجهه با اعلام شماره تلفن 120 از رانندگان و مسافران خواست قبل از شروع سفر با این شماره تماس بگیرند تا از وضعیت جوی و ترافیکی جاده ها و بر همین اساس مناسب ترین زمان و مسیر اطلاع پیدا کنند. برای انتخاب سفر.

دیدگاهتان را بنویسید