وضعیت راهها و راهها امروز 17 مرداد 1401 / ترافیک روان در تمامی راهها

وضعیت راهها و راهها امروز 17 مرداد 1401 / ترافیک روان در تمامی راهها

روز جدید سرهنگ احمد شیرانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل پلیس راهنمایی و رانندگی درباره وضعیت جوی جاده ها گفت: گزارش ها حاکی از بارش باران در برخی مناطق استان های گیلان و مازندران است.

سرهنگ احمد شیرانی در گفت وگو با ایسنا، درباره وضعیت ترافیکی جاده های کشور اظهار کرد: در حال حاضر و بر اساس گزارش های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک پلیس راه در سراسر کشور، تردد در تمامی جاده ها و محورهای مواصلاتی جاده های کشور انجام می شود. وضعیت کشور آرام و روان و بدون مشکل خاصی و ازدحام در جاده ها به حساب نمی آید.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل پلیس راه در خصوص وضعیت جوی جاده ها نیز گفت: گزارش ها حاکی از بارش باران در برخی مناطق استان های گیلان و مازندران است.

وی درباره محورهای مسدود نیز گفت: محور ریگان – ایرانشهر تنها محور شریانی مسدود کشور است. همچنین جاده امامزاده داوود همچنان مسدود است و علاوه بر آن محور لاسم – ارجمند و محور جوزم – دهج نیز مسدود است.

شیرانی با اشاره به سفر برخی از هموطنان به زادگاه خود برای شرکت در مراسم عزاداری، اظهار کرد: برخی از هموطنان برای شرکت در مراسم عزاداری به شهرهای دیگر یا شهرستان خود سفر می کنند و با توجه به اینکه از فردا روز کاری آغاز می شود، ممکن است ساعات دیرتر شب را بخواهند. و با عجله به شهرهای محل زندگی آنها برگردند. بنابراین لازم است رانندگان مراقب باشند در هنگام رانندگی از عجله و عجله پرهیز کنند و هرگز در هنگام خستگی و خواب آلودگی رانندگی نکنند.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور از تلفن 120 خبر داد و از رانندگان و مسافران خواست قبل از حرکت در جاده با این شماره تماس بگیرند تا از وضعیت جوی و ترافیکی جاده ها و بر همین اساس مطلع شوند. مناسب ترین زمان و مسیر برای انجام یک سفر را انتخاب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید