وضعیت راهها و راهها امروز 18 مرداد 1401 / راه امامزاده داوود همچنان بسته است.

وضعیت راهها و راهها امروز 18 مرداد 1401 / راه امامزاده داوود همچنان بسته است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل پلیس راهور از بارش باران در برخی مناطق سه استان شمالی کشور خبر داد و گفت: جاده امامزاده داود همچنان بسته است.

سرهنگ احمد شیرانی درباره وضعیت تردد در جاده های کشور گفت: در حال حاضر و بر اساس آخرین گزارش های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک پلیس راه و همچنین گزارش میدانی ماموران مستقر در جاده ها، تردد در جاده های کشور بزرگراه قزوین گزارش شده است – کرج در محدوده پل فردیس سنگین و نیمه سنگین است. همچنین در این مسیر و در اتوبان کرج – تهران شاهد ترافیک سنگین اما روان هستیم.

و ادامه داد: در بقیه محورهای کشور تردد بدون مشکل و گره ترافیکی انجام می شود. البته با توجه به سکوت جاده ها، رانندگان از سرعت غیرمجاز خودداری کرده و قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل پلیس راهنمایی و رانندگی همچنین با بیان آخرین وضعیت جوی این جاده گفت: گزارش های دریافتی حاکی از بارش باران در برخی مناطق استان های گیلان، مازندران و گلستان است. در همین راستا به رانندگان توصیه می کنم هنگام تردد در این جاده ها با سرعت مطمئنه رانندگی کنند یعنی. سرعتی که با آن می توانند وسیله نقلیه را کنترل کنند و ثانیاً از خودروی روبرو فاصله بگیرند.

شیرانی با بیان اینکه جاده امامزاده داوود همچنان مسدود است، درباره دیگر راه های مسدود شده کشور نیز گفت: جاده ریگان – ایرانشهر تنها بزرگراه مسدود است. محور لاسم – ارجمند نیز به صورت فصلی مسدود است و محور جوزم – دهج نیز از جمله محورهایی است که تا اطلاع ثانوی تردد از آن امکان پذیر نیست.

وی با اعلام شماره 120 از رانندگان و مسافران خواست قبل از حرکت در جاده با این شماره تماس گرفته و با آگاهی از وضعیت جوی و ترافیک جاده‌های استان، مناسب‌ترین زمان و بهترین مسیر را برای سفر خود انتخاب کنند. کشور.

دیدگاهتان را بنویسید