آخرین وضعیت ترافیک تهران/ انسداد مسیر کوهسار – امامزاده داوود

آخرین وضعیت ترافیک تهران/ انسداد مسیر کوهسار – امامزاده داوود

روز جدید : کارشناس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از وضعیت ترافیکی صبح امروز در خصوص مسدود شدن جاده کوهسار به امامزاده داوود خبر داد.

مجید رنجبر کارشناس مرکز مدیریت و کنترل ترافیک پلیس راهور تهران گفت: وضعیت ترافیکی کنونی شهر تهران در اکثر جاده ها روان و با سرعت مناسب است. به غیر از محور بزرگراه شهید همت در قطعه مرکزی در دو جهت، بزرگراه حکیم در جهت غرب به شرق از محدوده پارک پردیسان پل شیخ فضل الله نوری در شرق و همچنین در جهت شرق به غرب شهید زین الدین. بزرگراه محدوده بعد از پل امام علی (علیه السلام) تا زیرگذر دکتر شریعتی بدون مشکل خاصی در سایر نقاط.

وی افزود: به دلیل بارندگی های شب گذشته در محور امامزاده داوود به دلیل رانش زمین، بخشی از محور مسدود و غیر قابل استفاده است. همکاران و تیم های امدادی من از صبح زود در این محل حضور داشتند و مشغول امدادرسانی بودند.

رنجبر ادامه داد: با توجه به عدم استفاده از محور، محدودیت حرکتی از محدوده میدان کوهسار تا امامزاده داوود علیه السلام ایجاد شده و محور بسته شده است. متعاقباً به محض بازگشایی محور، اطلاع‌رسانی لازم تا اطلاع ثانوی به اطلاع شهروندان گرامی می‌رسد.

دیدگاهتان را بنویسید