وضعیت راه ها و جاده ها امروز 29 بهمن 1392 / ترافیک در هالوس و هراز

وضعیت راه ها و جاده ها امروز 29 بهمن 1392 / ترافیک در هالوس و هراز

روز جدید : سرهنگ شیرانی گفت: در محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه و محور تهران – شمال و محور قزوین – رشت (دو طرفه) تردد مایعات کشف شده است.

رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: ترافیک در محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه شناسایی شد.

به گزارش راهور ناجا، رئیس مرکز کنترل ترافیک، محورهای شمالی تداخل جوی ندارند.

سرهنگ شیرانی گفت: محورهای شریانی دهگلان – حسین آباد و ریگان – ایرانشهر مسدود است.

وضعیت اتوبان تهران – کرج

مدیر عامل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز گفت: تردد در محور کرج – قزوین از پایانه شهید کلانتری تا گلشهر نیمه شلوغ و بالعکس است.

آقای زندی فر گفت: تردد در اتوبان تهران – کرج از پایتخت به سمت عوارضی قدیم شهر، از این نقطه تا 25 کیلومتری بزرگراه، سنگین از این نقطه به کرج نیز به همین ترتیب گزارش شده است.

وضعیت جاده تهران

سرهنگ رنجبر همچنین گفت: امروز با رصدهایی که از خیابان های تهران از طریق دوربین های کنترل ترافیک انجام شد، شاهد تردد زیاد و آغاز ترافیک صبحگاهی در خیابان های تهران بودیم.

به گفته رئیس مرکز کنترل ترافیک تهران، بزرگراه صدر شرق به غرب کامرانیه، بزرگراه شهید حاج قاسم سلیمانی شرق به غرب بزرگراه امام علی (ع)، مسیر جنوب به شمال از چمران در حکیم تا قطعه همت، مسیر غربی شرق جاده مخصوص از مینا گلس و غرب شرق بزرگراه از سمت چیتگر بار ترافیکی صبحگاهی را شاهد هستیم.

سرهنگ رنجبر گفت: بزرگراه شهید همت غرب به شرق پارک جوانمردان، شهید حکیم در مسیر غرب به شرق باکری، محور هاشمی رفسنجانی در مسیر غرب به شرق شهید ستاری دارای حجم تردد هستند.

به گفته رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران، بزرگراه شهید زین الدین شرق به غرب پل شمیران، بزرگراه بابایی مسیر شرق به غرب هنگام، بزرگراه امام علی (ع) در مسیر جنوب به شمال گلشندوست. ترافیک

سرهنگ رنجبر گفت: شیخ فضللا در مسیر غرب به شرق بال، آزادی در مسیر غرب به شرق میدان آزادی و مسیر جنوب به شمال نواب توسط شهید چراغی ترافیک سنگینی دارند.

دیدگاهتان را بنویسید