وضعیت راه ها و راه ها امروز 4 اردیبهشت 1402 /در جاده های شرق، غرب، اردبیل، گیلان، مازندران و گلستان باران می بارد.

وضعیت راه ها و راه ها امروز 4 اردیبهشت 1402 /در جاده های شرق، غرب، اردبیل، گیلان، مازندران و گلستان باران می بارد.

در محور کرج – قزوین در محدوده مهرویلا، محور قزوین – کرج حد فاصل ساسانی و پل فردیس و محور شهریار – تهران در برخی نقاط ترافیک سنگین گزارش شده است. در برخی مناطق استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، گیلان، مازندران و گلستان بارش باران پیش بینی می شود.

در محور کرج – قزوین در محدوده مهرویلا، محور قزوین – کرج حد فاصل ساسانی و پل فردیس و محور شهریار – تهران در برخی نقاط ترافیک سنگین گزارش شده است.

امیر معصومی کارشناس مرکز مدیریت راه های کشور از وضعیت تردد در محورهای برون شهری خبر داد و درباره آخرین وضعیت محورهای شمالی گفت: در محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه، بزرگراه تهران – شمال و قزوین ترافیک روان گزارش شده است – بزرگراه رشت، محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه و محور قزوین – رشت بارندگی و بزرگراه تهران – شمال بدون اختلال جوی است.

معصومی در خصوص آخرین وضعیت ترافیکی سایر محورها افزود: در محور کرج – قزوین محدوده مهرویلا، محور قزوین – کرج از ساسانی تا پل فردیس و محور شهریار – تهران در برخی مقاطع ترافیک سنگین گزارش شده است.

وی آخرین وضعیت جوی را تشریح کرد و ادامه داد: در برخی مناطق استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، گیلان، مازندران و گلستان بارش باران پیش بینی می شود.

به گفته معصومی، محدودیت تردد مجدد، محور قدیم خرم آباد – پلدختر است که تا اطلاع ثانوی مسدود است و تردد در مسیر متناوب محور خرم آباد – پل زال و محور خرم آباد – کوهدشت انجام می شود.

وی محورهای غیر شریانی گیلانگرب – سومار و محورهای مسدود فصلی لاسم – ارجمند و هشتگرد – طالقان را مسدود کرد.

دیدگاهتان را بنویسید