وعده جذاب خرید رویایی یحیی برای پرسپولیسی ها

وعده جذاب خرید رویایی یحیی برای پرسپولیسی ها

یکی از بهترین خریدهای تابستانی پرسپولیس، محمدحسین کنعانی زادگان بود. این مدافع ملی پوش که دو فصل در فوتبال قطر حضور داشت، برای پوشیدن پیراهن پرسپولیس در لیگ بیست و سوم به تیم سابقش بازگشت. کنعانی زادگان در حالی به پرسپولیس بازگشت که زمزمه هایی مبنی بر حضور او در تیم های دیگر و رد شدن حضورش در پرسپولیس شنیده می شد اما برخلاف شنیده ها او بازیکن پرسپولیس شد. در مورد بازگشت به پرسپولیس و فصل پیش رو با کنعانیایی ها گفت و گو کردیم که در ادامه می خوانید:

چه شد که به پرسپولیس برگشتی؟
من همیشه گفته ام که پرسپولیس و هوادارانش را دوست دارم و این را در عمل نشان داده ام. پرسپولیس خانه من است و خیلی خوشحالم که برگشتم. شرایط فوتبال طوری بود که دو سال خارج از خانه بازی کردم اما وقتی پیشنهاد پرسپولیس برای فصل جدید آمد خیلی دوست داشتم به تیم محبوبم برگردم و دوباره برای پرسپولیس بازی کنم. بازی برای این تیم و هوادارانش افتخار بزرگی است و واقعاً خوب است. از کادر فنی و مدیریتی پرسپولیس هم تشکر می کنم که این فرصت را به من دادند تا دوباره برای این تیم بازی کنم. امیدوارم سرباز خوبی برای پرسپولیس باشم و بتوانم محبت و محبت هواداران را جبران کنم.

هواداران خیلی خوب از شما استقبال کردند.
هواداران پرسپولیس که عشق هستند. محبت و محبت آنها را هرگز فراموش نمی کنم. آنها برای من سنگ تمام گذاشتند و باید از آنها تشکر کنم. کاری که آنها کردند غیرقابل توصیف است. فقط می توانم بگویم قول می دهم هر چه دارم در راه موفقیت و سربلندی پرسپولیس بگذارم تا فصل فوق العاده ای را در کنار هم داشته باشیم.

قبل از امضای قرارداد، کار جالبی انجام دادی و گوشی را به یک طرفدار نوجوان دادی…
من از دوستان متوجه شدم که گوشی این بچه دزدیده شده است. حقیقت این است که دیدم بچه ناراحت است و خبرنگاران به من گفتند که گوشی او را از جلوی در باشگاه دزدیده اند. همچنین نمی خواهم هیچ طرفدار کوچک و بزرگی ناراحت شود. وقتی گریه اش را دیدم برایم سخت بود و می خواستم خوشحالش کنم.

زمانی که مذاکرات بین تو و پرسپولیس طولانی شد، خیلی ها می گفتند می خواهی بفروشی یا به تیم دیگری بروی.
من نیازی به این چیزها ندارم من همیشه گفته ام که پرسپولیس را دوست دارم و چقدر این تیم را دوست دارم. پرسپولیس خانه اول و آخر من است و از بازگشت به تیمم بسیار خوشحالم. قول داده بودم فقط در ایران برای پرسپولیس بازی کنم و خیلی خوشحالم که به قولم عمل کردم. هیچ بهانه ای نیست چون خودم می خواستم به پرسپولیس بیایم و از این بابت خیلی خوشحالم.

اما تیم های دیگر به شما پیشنهادهای بالاتری داده بودند که با پیشنهاد پرسپولیس تفاوت زیادی داشت.
ابتدا باید از همه تیم هایی که به من پیشنهاد دادند تشکر کنم. پرسپولیس با سایر تیم ها متفاوت است و طبیعی است که سایر تیم ها بیشتر هزینه کنند. من دلی پرسپولیس را دوست دارم و اگر دنبال پول بودم قطعا به جای پرسپولیس به تیم دیگری می رفتم.

در پرسپولیس به شما خوش گذشت. چقدر به تکرار درخشش قبلی امیدوار هستید؟
من مطمئنا امیدوارم. انگیزه زیادی دارم که دوباره پیراهن پرسپولیس را بپوشم و مقابل هواداران بازی کنم. هواداران همیشه با من خوب هستند. من همیشه گفته ام که هیچ چیز کوتاه و کوتاهی روی زمین نمی گذارم. اگر سرم بشکند، رباط صلیبی ام بشکند و هر اتفاقی بیفتد، می ایستم و می جنگم. برای این تیم چون هر چه دارم از پرسپولیس است و به پوشیدن این پیراهن افتخار می کنم و به قهرمانی آسیا فکر می کنیم. دفعه قبل با پرسپولیس در فینال آسیا بودم اما متاسفانه قهرمان نشدیم. این بار می خواهیم نیمی از کارهایی که در آسیا انجام داده ایم را جبران کنیم که به نظرم دور از دسترس نیست.

رقابت با پورالیگنجی و گلسیانی در خط دفاع را چگونه می بینید؟
ما همه سرباز پرسپولیس هستیم و فرقی نمی کند چه کسی بازی کند. همه به دنبال موفقیت تیم هستند و هیچ چیز مهمتر از نتیجه گرفتن پرسپولیس نیست. مهم نیست که کدام بازیکن بازی می کند. یک دقیقه بازی کنم یا 90 دقیقه، موفقیت پرسپولیس مهم است. امسال کار نیمه تمام پیش رو داریم و دو سال پیاپی با بازیکنانی که در یک قدمی آن (قهرمانی آسیا) هستند رفتیم. امیدوارم امسال بتوانیم این طلسم را بشکنیم و قهرمان آسیا شویم.

دیدگاهتان را بنویسید