وعده جذاب وزیر به پرسپولیسی ها

وعده جذاب وزیر به پرسپولیسی ها

سیدحمید سجادی درباره اظهارنظر برخی مبنی بر تبعیض وزیر ورزش و جوانان نسبت به تیم های پرطرفدار کلانشهری پرسپولیس و استقلال، گفت: من به هیچ وجه بین این دو تیم تفاوتی قائل نیستم و از هر دو تیم حمایت می کنم و به آنها وقت مساوی می دهم. و من در خدمتشان هستم مردم نمی دانند ما چگونه از این دو تیم حمایت می کنیم زیرا هر روز از این اقدامات اطلاع رسانی نمی کنیم.

وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: من با هیات مدیره هر دو تیم ارتباط دارم و آنها نیز مانند ساعت کار خود را انجام می دهند. همچنین می توانید هم از سرپرست باشگاه پرسپولیس و هم از مدیرعامل استقلال بپرسید که آیا همیشه در زمانی که نیاز به حمایت وزارت ورزش و جوانان داشتند و برنامه ای برای خدمت به آنها داشتند این اتفاق افتاده است؟

وی یادآور شد: ما به وظیفه خود برای حمایت از تیم های پرسپولیس و استقلال عمل کرده ایم، اما نمی توانیم در امور اجرایی آنها دخالت کنیم و اجازه این کار را نخواهیم داد، اما از هر دو تیم حمایت کرده ایم و به آنها کمک کرده ایم. وظیفه ماست و پول نداریم.

سجادی گفت: در حال حاضر از همه برای حل مشکل کالدرون و اتفاقات بسته شدن پنجره نقل و انتقالات تیم حمایت می کنیم اما برخی اقدامات نیازی به اطلاع رسانی ندارد و خودشان هم می دانند که ما کارمان را انجام می دهیم.

وزیر ورزش و جوانان تاکید کرد: هواداران پرسپولیس و استقلال اصلا نگران نباشند چرا که ما وظایف خود را برای هر دو تیم یکسان انجام می دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید