وعده ستاره بیگانه: از پرسپولیس جدا نمی شوم

وعده ستاره بیگانه: از پرسپولیس جدا نمی شوم

وحدت حنانوف مدافع تاجیکستانی پرسپولیس دومین فصل حضورش در این تیم را سپری می کند. برخلاف فصل گذشته، وحدت در این فصل کمتر مورد استفاده قرار گرفت اما مقابل گل گهر و پس از مصدومیت دانیال اسماعیلی فر به میدان آمد و عملکرد بسیار خوبی داشت. هانانوف سپس در دیدار مقابل نساجی و وان پارس به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شد و یکی از بازیکنان خوب تیمش بود. در روزهای اخیر گمانه زنی هایی در خصوص وحدت خانوف مدافع پرسپولیس مطرح شده بود که شاید یحیی گل محمدی سرمربی سرخپوشان بخواهد این بازیکن را در لیست مازاد خود قرار دهد اما عملکرد خوب این بازیکن در تمرینات گل محمدی را متقاعد کرده که خانف را از دست ندهد.

خانانوف در تیم سابق خود در تاجیکستان مدافع راست بود، اما از زمانی که به پرسپولیس آمد در پست دفاع مرکزی برای ورود به تیم استفاده شد و به همین دلیل گزینه ای که به نظر می رسید در لیست مازاد قرمزها قرار داشت در این پست باقی خواهد ماند. تیم در همین راستا گفتگویی با وحدت انجام داده ایم که در ادامه می خوانید.

آماده سازی پرسپولیس برای نیمه دوم را چگونه می بینید؟

خب ما در این فصل شرایط خیلی خوبی داریم و لیگ را از ابتدا با قدرت شروع کردیم تا در این فصل قهرمان شویم. همه چیز برای تیم ما خوب پیش می رفت و در پایان نیمه اول برتر بودیم و بیشترین امتیاز را به دست آوردیم. فکر می کنم تیم بهترین عملکرد را داشت و ما مستحق برد بودیم. تمام هدف ما این است که بتوانیم همین روند را ادامه دهیم و در نیم فصل دوم نتایج خوبی کسب کنیم. من واقعا امیدوارم این تیم در پایان فصل قهرمان شود و هواداران ما را خوشحال کند.

در ابتدای فصل کمتر بازی کردی اما در چند بازی اخیر لیگ و جام حذفی شانس بازی داشتی. در این مورد چه خواهید گفت؟

اینکه چه کسی بازی کند و چه کسی روی نیمکت باشد تصمیم کادرفنی است. من به عنوان یک بازیکن موظفم خوب تمرین کنم و آماده بازی باشم. وقتی کادر فنی صلاح بداند من هم بازی می کنم. هدف همه ما کمک به پرسپولیس و موفقیت تیم است و دیگر موارد خیلی مهم نیست. خیلی دوست دارم بتوانم بازی کنم اما مهمتر از بازی من نتیجه پرسپولیس است. من همیشه حاضرم در مواقع لزوم برای پرسپولیس بازی کنم.

در جام حذفی، کار خود را برایتان قطع کردید و به سختی پیشرفت کردید.

بله، تیم حریف خوب بازی کرد و در همان ابتدای بازی به نتیجه رسیدیم و به گل رسیدیم. با این حال، به خوبی به بازی برگشتیم و حتی می توانستیم بازی را در طول مسابقه تمام کنیم. به هر حال در فوتبال چنین اتفاقاتی می افتد و شکست دادن حریف برای ما سخت شد و به ضربات پنالتی رسید. خوشحالم که بالاخره بازی را بردیم و به حق خود رسیدیم.

شما در پست های مختلف پرسپولیس بازی کردید. برای شما سخت نیست؟

برای من فرقی نمی کند در چه پستی در زمین باشم و آماده بازی در چند پست هستم. در نهایت جایی بازی می کنم که گل محمدی بخواهد و در خدمت تیم هستم. حتی اگر از من بخواهند در خط حمله بازی کنم، این کار را انجام می دهم و مشکلی ندارم.

راستش شما رقبای بسیار قدرتمندی در خط دفاعی دارید و حضور در ترکیب اصلی بسیار سخت است.

بله همینطور است.بازیکنان خوب زیادی در خط دفاعی حضور دارند و قطعا برای من راحت نیست که بخواهم یک پست ثابت در تیم داشته باشم. می دانم که کار سختی است، اما خودم را برای یک چالش سخت آماده کرده ام. من مشکلی با رقابت ندارم و در نهایت سرمربی تصمیم می گیرد چه کسی در ترکیب اصلی بازی کند. البته این را هم بگویم که در همه پست ها بازیکنان بسیار خوب و توانمندی داریم که مدعی حضور در تیم ملی ایران هستند. در واقع من با بهترین های فوتبال ایران بازی می کنم و چیزهای زیادی یاد می گیرم.

فکر می کنی پرسپولیس در این فصل برخلاف پارسال می تواند قهرمان شود؟

خب پرسپولیس همیشه مدعی قهرمانی است و قطعا تلاش می کنیم که عنوان قهرمانی را برای پرسپولیس به ارمغان بیاوریم. ما باید سخت کار کنیم و برای آن بجنگیم. فکر می کنم تیم خوبی داریم و می توانیم قهرمان شویم. البته هنوز زمان زیادی به فصل باقی مانده و نمی توان فوتبال را پیش بینی کرد. با این حال تمام تلاش خود را می کنیم تا در پایان فصل به بهترین نتایج ممکن دست پیدا کنیم و عنوان قهرمانی را کسب کنیم.

در تابستان صحبت های زیادی در مورد جدایی شما مطرح شد. این اتفاق در روزهای اخیر تکرار شده و برخی گفته اند از پرسپولیس جدا می شوی. آیا پرونده طلاق شما صحت دارد؟

خب من با پرسپولیس قرارداد 3 ساله بستم و در این تیم خیلی خوشحالم. شرایط پرسپولیس خوب است و خوشحالم که در بهترین تیم ایران و یکی از بهترین تیم های آسیا بازی می کنم. چند پیشنهاد از تیم های دیگر داشتم اما قصد جدایی از پرسپولیس را نداشتم. دوست داشتم بمانم و با تیمم قهرمان شوم و جامی به دست بیاورم. الان هم همینطور است و دوست دارم در پرسپولیس بمانم و به تیمم کمک کنم. از حضور در پرسپولیس خوشحالم و قصد جدایی ندارم.

لوکادیا از پرسپولیس و ایران می رود. بعد از این اتفاق گفته شد که دیگر خارجی های پرسپولیس هم مثل شما ایران را ترک خواهند کرد. در این مورد چه خواهید گفت؟

یورگن بازیکن بزرگی بود و سطح بالایی داشت. لوکادیا در تیم های مطرح فوتبال اروپا بازی کرده و نتایج بسیار خوبی کسب کرده و به تیم ما کمک کرده است. دلیل جدایی او را نمی دانم اما خوشحالم که در پرسپولیس هستم و در ایران زندگی می کنم و نمی خواهم جایی بروم. ایران کشور خوبی است و مردم خوبی هستند که هر جا مرا ببینند با من خوب رفتار می کنند. من زندگی در ایران را دوست دارم و می خواهم در پرسپولیس به کارم ادامه دهم.

دیدگاهتان را بنویسید