وقتی تیم یحیی از این بازیکن ناراحت شد

وقتی تیم یحیی از این بازیکن ناراحت شد

محمود کلهر در خصوص بازی پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان گفت: به نظرم یکی از بهترین بازی های پرسپولیس بود، به خصوص در نیمه دوم که موقعیت های زیادی ایجاد شد، این پرسپولیس ماندگار را دیدیم. حضور کمال کامیابی نیا کمک زیادی به تیم کرد و طراوت لازم را ایجاد کرد. ارتباط بسیار خوبی بین خط هافبک و حمله وجود داشت.

وی افزود: پرسپولیس در نیمه دوم بهترین تیم زمین بود. او توپ را کنترل کرد. پاس های خوبی توسط جناحین انجام شد. البته صنعت نفت دو مهاجم را مقابل خط دفاعی پرسپولیس قرار داده بود تا این تیم نتواند در دفاع بازی کند. آنها در 15 دقیقه ابتدایی عملکرد بسیار خوبی داشتند اما در ادامه بازی به پرسپولیس واگذار شد. حتی در نیمه اول می توانستیم گلزنی کنیم.

کارشناس فوتبال گفت: در نیمه دوم شرایط به کلی تغییر کرد. پرسپولیس هم از کانال های کناری و هم از عمق توپ را خیلی خوب به گردش در می آورد و در این اتفاق سر دفاعی حریف افتاد. صنعت نفت ممکن است یک موقعیت کلی داشته باشد. در یک صحنه اشتباه حامد لاک با برخورد توپ به تیر افقی می توانست خطرناک باشد. نفت آبادان در پایان بازی یک موقعیت تک به تک داشت که توسط لک دفع شد. بقیه بازی در اختیار پرسپولیس بود و موقعیت های زیادی ایجاد شد.

وی در خصوص داوری بازی و توپی که از خط دروازه رد شد اما داور آن را گل اعلام نکرد، گفت: چه زمانی می خواهیم از سیستم و فناوری VAR استفاده کنیم؟ توپ وارد در شد متاسفانه این مشکلات در فوتبال ما وجود دارد. فوتبال ما باید به سمت حرفه ای شدن برود. تیم ها و باشگاه ها پول می دهند و حیف است که از چنین حاشیه هایی رنج می برند. این مشکلات تمرکز تیم ها را به هم می زند و باعث ایجاد تنش می شود. این مشکلات باعث بروز مشکلات فنی نیز می شود و کیفیت بازی ها را تحت تاثیر قرار می دهد.

کلهر گفت: حداقل کاری که می توان کرد این است که قضات سیستم ارتباط بی سیم داشته باشند. با این مشکلات داوری برخی تیم ها با حاشیه و تنش مواجه می شوند. این مشکلات باید از فوتبال ما حذف شود.

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص انتقادات یحیی گل محمدی از مشکلات مدیریتی و همچنین پاسخ وزیر ورزش به وی مبنی بر اینکه مشکلات فنی نباید به مسائل مدیریتی مربوط شود، گفت: باید از سوی وزارت ورزش تعامل و اعتماد وجود داشته باشد. باشگاه ها در فوتبال آنقدر تنش داریم که هر وزیری که بیاید دچار مشکل می شود، می توان با حضور همه سرمربیان رئیس فدراسیون و وزیر ورزش همایشی برگزار کرد تا همه تیم ها رودررو صحبت کنند. با چشم مواجه شوند و مشکلات خود را بیان کنند.

وی افزود: این حرفه ها و اتفاقات هیچ کمکی به فوتبال ما نمی کند. من نمی توانم بگویم وزیر درست می گوید یا یحیی گل محمدی، باید چارچوبی ایجاد شود که همه در چارچوب وظایف خود حرکت کنند. اما می بینید که پرسپولیس به لیگ قهرمانان آسیا می رود. طبیعی است که مربیان از این مشکلات و فشارها استرس داشته باشند. این تنش ها باید از طریق وزارت ورزش از باشگاه ها برداشته شود و این مشکل تنها با جلسات و گفت وگو حل می شود.

دیدگاهتان را بنویسید