واکنش بی صدا الهامی از تیم ناراحت استقلال به دفاع یحیی گل محمدی

واکنش بی صدا الهامی از تیم ناراحت استقلال به دفاع یحیی گل محمدی

ساکت الهامی سرمربی تیم نساجی گفت: من از همکارم دفاع کردم و منظورم پرسپولیس و استقلال نبود. من سرمربی تیم نساجی هستم و کاری به تیم دیگری ندارم. یحیی گل محمدی همکار من است و افتخار همکاری با او در تیم پدیده را داشتم. اگر این اتفاق برای فرهاد مجیدی می افتاد از او دفاع می کردم. گفتم این رفتار اشتباه است و حتی یحیی گل محمدی هم آن را تایید نمی کند و خودم این اشتباه را کردم و می دانم مربی تحت چه فشاری است. تصمیم گرفتم از همکارم دفاع کنم. حضور در تیم استقلال برای من افتخار بود و روزهای خوبی را در آنجا سپری کردم. من به این همکاری افتخار می کنم و هیچ وقت مخالف استقلال نبودم، نیستم و نخواهم بود و البته خوب می دانم که شما به نوعی رفتار می کنید. عده ای هستند که احکام علیه شما را تغییر می دهند. برای من مهم است که بدانم قصدم چه بوده است.

ساکت الهامی ادامه داد: بارها در مصاحبه های خود به داور خسته نباشید گفته ام. متأسفانه عده ای فکر می کردند که این کار برای این است که نظر داوران نسبت به تیم من تغییر کند و از قضاوت های نادرست آنها به نفع تیم نساجی سوء استفاده کنند، اما دیدید که داوران در بازی برگشت اشتباهات موثری را علیه تیم نساجی انجام دادند. نمونه اش اشتباهی بود که در دیدار با پرسپولیس رخ داد و گل راست کریم اسلامی آفساید شناخته شد! از طرفی اگر کمک داور اشتباه نمی کرد، نتیجه بازی دو بر دو می شد و 3-1 نمی باختیم. خسته نباشید می گویم چون می دانم این اشتباهات ناخواسته است. در فوتبال VAR وجود ندارد و با کمترین تجهیزات و دستمزد قضاوت می کنند. مهدی سیدعلی هم یکی از داوران خوب فوتبال است و می خواست بهترین سوت ها را در دربی بزند. نوبت ها با هماهنگی داور چهارم و نماینده FF با او انجام می شود و گاهی برخی اشتباهات اجتناب ناپذیر است. ما همه از خانواده فوتبال هستیم و باید به هم کمک کنیم نه اینکه به هم ضربه بزنیم. مسابقه برای زمین است و رفاقت هرگز با رفاقت در تضاد نبوده است.

سرمربی تیم نساجی در نهایت در پاسخ به این سوال که آیا کار تیم نساجی تاکنون راضی به نظر می رسد؟ وی گفت: روزی که سرمربی نساجی شدم هدفم نجات این تیم از خطر سقوط بود که به لطف خدا و تلاش بازیکنان همگی به این موفقیت دست یافتیم. اما هدف من در این فصل این بود که نساجی را به تیمی قابل احترام در لیگ برتر تبدیل کنم. این یک هفته از شروع مسابقات تا پایان مسابقه نباید نگران کننده باشد و در بعد فنی هم ایده من این بود که سبک بازی تیم را به فوتبال خودشان تغییر دهند. از این نظر خدا به من رحم کرد و بازیکنان زحمت کشیدند. چرا به بازیکن می گویم تلاش؟ آنها کسانی هستند که ایده های من را در زمین محقق می کنند و از من مربی بهتری می کنند، اما من و بازیکنان می توانستیم بهتر عمل کنیم. امتیازاتی که به دست آوردیم، شایسته دیدارهایی که مقابل رقبای خود بودیم نبود. من نمی خواهم بهانه بیاورم. خدا را شکر 7 هفته تا پایان مسابقات باقی مانده و در جدول جام حذفی ماندیم و این فرصت را داریم که نشان دهیم تیم بهتری هستیم. ما همیشه برای بهتر شدن تلاش می کنیم و اگر تصور کنیم که هر آنچه در گذشته امتحان کرده ایم بهترین بوده است. ما به تلاش خود ادامه خواهیم داد، اما همچنین باید توجه داشته باشم که تغییر زمان زیادی می برد و برای نتیجه گیری بهتر به زمان بیشتری نیاز داریم.

دیدگاهتان را بنویسید