یه مدت یحیی گل محمدی رو ناراحت نکن ….

یه مدت یحیی گل محمدی رو ناراحت نکن ....

خش خش هیچی نگو یه روزی یحیی گل محمدی ناراحت میشه. از او نپرسید که چگونه بهترین خط دفاعی تاریخ لیگ برتر را به چنین خرابکاری تبدیل کرد. می گویند شجاعان و کنعانی ها رفته اند، انگار دیگر تیم ها راموس و کلینی را دارند. کدام مدافع این فصل کمتر از پرسپولیس گل زده است؟ از یحیی نپرسید چرا علیرضا ابراهیمی را خرید و چگونه به تار شدن ساختار دفاعی تیم اعتقادی ندارد؟ شاید جواب این سوال خیلی خصوصی باشد! از یحیی نپرسید چطور در دو سال سه بار آلومینیوم را از دست داد. با این حال اراکی هلند، امباپه و کریم بنزما را در اختیار دارد و کنترل مهاجمان آنها کار ساده ای نیست.

از یحیی نپرسید چطور در چند ماه لیگ قهرمانان، سوپرجام و جام حذفی را از دست داد. خب دستش خالیه با جلال و کمال و ترابی و امیری و رضایان و سیامک و سرلک و علیچه و پهلوان و عبدی چه می شود کرد؟ از یحیی نپرسید چطور لشکری ​​از بازیکنان معمولی و متوسط ​​و بی مصرف در پرسپولیس جمع شدند. از یحیی نپرسید چرا با گذشت بیست هفته از شروع فصل هنوز ترکیب اصلی پرسپولیس را نمی شناسد؟ از یحیی نپرسید چرا تیمش در مقابل هر حریفی با هر کیفیتی اینقدر بی ثبات و شکننده است. ادعا می شود که شخصیت تیم ها به تدریج به شخصیت مربی خود شبیه می شود. این پرسپولیس ترسو و معترض شبیه ترین تیم به مربی فعلی اش است. مرد عذرخواهی که رکورد خشونت و استعفا را در فوتبال ایران شکست.

از یحیی نپرسید با میراث برانکو چه کرد; شاید از شنیدن نام مربی قبلی خوشش نیاید. همچنین از یحیی نپرسید که چه گناهی بر جلال حسینی قیام کرد; این موضوع دردناک با راز ده ساله ذلت مهدوی کیا نیز همراه است. هیچ کدام از اینها را در مورد جان نپرسید. درسته که به اندازه یک مربی خارجی حقوق میگیره ولی دلش خیلی ضعیفه زود اذیت میشه!

پی نوشت: نه اینکه یحیی مربی بدی باشد. او نقاط ضعف و قوت خود را دارد، اما خیانت اصلی به پرسپولیس را کسانی انجام دادند که «شاهنشاه» را به مقام قدیس رساندند و هر انتقادی را با یک سری توهین و رسوایی پاسخ دادند و هر پرسشگری را تقبیح کردند. هر جا که درهای نقد و پرسش بسته شود راه انحطاط و سقوط باز می شود. این پرسپولیس اوج چشمان بسته شماست.

منبع: رسانه ورزشی

دیدگاهتان را بنویسید