فاش شدن 4 گزینه سرمربی استقلال از اسکندر نوری تا ساکت الهامی

فاش شدن 4 گزینه سرمربی استقلال از اسکندر نوری تا ساکت الهامی

4 گزینه داخلی و 2 گزینه خارجی برای هدایت تیم استقلال وجود داشته است و همانطور که گواه است، انتخاب سرمربی برای استقلال کمی سخت است. زیرا وقتی قرار است چند نفر تصمیم بگیرند، رسیدن به اجماع در تصمیم گیری مشکل است. اما 4 گزینه برای هدایت تیم استقلال کدام مربیان هستند؟

1- جواد نکونام; گزینه اول جواد نکونام است. جواد نکونام قبل از حضور ریکاردو ساپینتو در اردوی آبی پوشان فصل گذشته گزینه استقلال بود اما در نهایت تصمیم گرفت در فولاد بماند. می توان پیش بینی کرد اگر گزینه نهایی اعضای کمیته فنی سرمربی ایران باشد، جواد نکونام شانس بیشتری خواهد داشت. چون در فولاد تجربه خوبی کسب کرد. او جدا از قهرمانی در جام حذفی و سوپرجام با فولاد، عملکرد خوبی با فولاد در لیگ قهرمانان آسیا نیز داشت. به هر حال او در مقطعی در استقلال بازی کرد و جو آن تیم را به خوبی می شناسد.

2- علیرضا منصوریان; علیرضا منصوریان با تیم فولاد قرارداد دارد اما به نظر می رسد باشگاه فولاد به احترام نظر بینندگان می خواهد به این همکاری پایان دهد. در چنین شرایطی علیرضا منصوریان می تواند بدون دغدغه از فولاد جدا شود و هدایت تیم استقلال را بر عهده بگیرد. بعید است این انتخاب با استقبال مردم مواجه شود چرا که علیرضا منصوریان با ناکامی اردوی استقلال را ترک کرد. او به دلیل انتقاد هواداران استقلال برخلاف میل خود مجبور به ترک اردوی این تیم شد. اما علیرضا منصوریان پس از جدایی از استقلال تجربه مهمی به دست آورد و این بار در صورت سرمربیگری استقلال قطعا عملکرد بهتری خواهد داشت و اشتباهات گذشته را تکرار نخواهد کرد.

3- سکوت الهام شده; ساکت الهامی در گذشته یکی از اعضای کادر فنی تیم استقلال بود. در آن زمان هدایت تیم بر عهده فیروز کریمی و ناصر حجازی بود. او پیش از فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی تیم استقلال انتخاب شد و حتی باشگاه استقلال نیز با او مذاکره کرد اما در نهایت تصمیم گرفت مدیریت این تیم را به فرهاد مجیدی بسپارد. ساکت الهامی چند فصل سرمربی بود اما دو قهرمانی در جام حذفی را به دست آورد و بارها با تیم های تحت هدایت خود استقلال را شکست داد. شاید شانس این مربی برای سرپرستی کادر فنی تیم استقلال بیشتر از علیرضا منصوریان باشد. او تجربه کار در یک تیم بزرگ و همکاری با ستاره های تیم تراکتورسازی را دارد. برخی از بازیکنان استقلال مانند روزبه چشمی و سعید مهری در تیم های دیگر شاگرد این مربی بودند.

4- اسکندر نوری; در مورد گزینه چهارم استقلال هم هیچکس دقیقا نمی داند کیست، برخی می گویند الکساندر نوری سرمربی وردربرمن در بوندسلیگا بود. پیش از این نیز صحبت هایی با این مربی انجام شده بود اما درخواست های او مورد توجه باشگاه استقلال قرار نگرفت و رد شد. معمولا وقتی باشگاهی می خواهد سرمربی انتخاب کند، گزینه های متعددی را ارائه می کند تا به مخاطبان خود ثابت کند که همه گزینه ها را در نظر گرفته اند.

دیدگاهتان را بنویسید