ولاک برای این مهاجم استقلال متاسف شد

ولاک برای این مهاجم استقلال متاسف شد

انتظارات از کاوه رضایی همیشه زیاد بوده و هست. این نیز مدیون عملکرد این بازیکن در سال های اخیر است که در هر تیمی حضور داشته و درخشیده است تا جایی که نامش به عنوان یکی از بهترین مهاجمان دهه اخیر فوتبال ایران مطرح شده است.

اما کاوه رضایی در سپاهان و در ترافیک سنگینی که در ضلع هجومی طلای پوشان وجود دارد، در این فصل فرصت زیادی برای حضور در زمین نداشته است و در این بین یکی دو مصدومیت نابهنگام کار این باتجربه را ساخته است. و مهاجم زهردار حتی سخت تر است. حضور او در موقعیتی دور از چارچوب هدف را به این موارد اضافه کنید تا به سختی کار خود پی ببرید.

کاوه رضایی که پیش از دیدار مقابل مس رفسنجان تنها در 5 دیدار لیگ برتر به عنوان بازیکن تعویضی سپاهان وارد زمین شده بود و مجموع دقایق او از 100 دقیقه فراتر نمی رفت، در نهایت اولین حضور منظم خود را تجربه کرد و البته موفق به حضور شد. موثر بود و با ظرافت خاصی به گل دوم تیمش برای رضا شکاری کمک کرد.

بدون شک با درخشش این بازیکن و همچنین گلزنی رضا شکاری در بازگشت از مصدومیت و همچنین پاس گل شهریار و پاس گل رضا اسدی، کار موریس برای انتخاب ترکیب اصلی در بازی های آینده دشوارتر می شود. ، اما حالا کاوه به یکی از گزینه های جدی مورایس تبدیل شده است.