عاقبت دعوای دو نماینده مجلس/ آقای میرسلیم باید متاسف باشید/خدا خیرتون بده

عاقبت دعوای دو نماینده مجلس/ آقای میرسلیم باید متاسف باشید/خدا خیرتون بده

عصر ایران با اشاره به درگیری میرسلیم و پیرهادی دو نماینده مردم تهران در مجلس نوشت: اگر همکار شما آقای پیرهادی در مجلس تخلف کرد و به حق خانه دار شد، شما به عنوان نماینده مردم. ، این تضییع حق تا الان برای چیست، شما دنبال مردم نرفتید و چشمانتان را بستید و حالا که بین شما دعوا شد، یادتان افتاد که جناب ایشان چنین اشتباهی کردند؟!

پس از اینکه محسن پیرهادی، نماینده تهران، برنامه تعطیلی شنبه را به جای پنجشنبه دنبال کرد، مصطفی میرسلیم در توئیتی نوشت: چه افتخاری است که عده ای مثل اسرائیل طرفدار و مدافع تعطیلی شنبه شده اند؟

پیرهادی خجالت کشید و نوشت: اونی که فرق 206 و لندکروز رو نمیفهمه اولا دلیل سازماندهی روزهای کاری و تعطیلات رو نمیفهمه.

اینجا بود که دفتر میرسلیم بیانیه ای داد و خطاب به پیرهادی نوشت: می خواهم برای افکار عمومی روشن کنید منزل مسکونی حضرتعالی از کدام محل در اختیار شما قرار گرفته است؟

پیرهادی همچنین پاسخ داد: دوران استفاده از افترا با سؤالات تخریب گذشته است. سوال نپرس؛ هر سندی که دارید در رسانه ها منتشر کنید.

ما نه می دانیم تاریخچه این خانه چیست و نه موضوع بحث حاضر است و جا دارد نماینده مذکور توضیح دهد. فقط خواستیم با آقای میرسلیم مطلبی را در میان بگذاریم:

اگر همکارتان آقای پیرهادی در مجلس بدرفتاری کرد و به ناحق صاحب خانه شد، شما به عنوان مردم چرا این تضییع حقوق مردم را دنبال نکردید و حتی الان که بین شما دعوا شده است، از آن چشم پوشی نکردید. یادت هست جناب عالی مرتکب چنین اشتباهی شدند؟!
این دو حالت نیست: یا تهمتی که زدی ناحق است و پناه خدا بر آن است، یا اینکه از دیده هایت پشیمان باشی و تا پای خودت به وسط کشیده نشود، درست است!
اغراق نیست!

دیدگاهتان را بنویسید