نسخه پرسپولیس یک روز متاسف جدید بود

طی سه هفته گذشته چندین دستیار اروپایی توسط یحیی گل محمدی دیده شده اند. وسواس یحیی برای به خدمت گرفتن دستیار اولش باعث شد تا در همان ابتدا دو فرصت خوب را از دست بدهد (انتخاب یحیی گل محمدی سرمربی تیم کویت شد) و در این راه افراد دیگری را در نظر گرفت. او چندی پیش بالاخره دستیار خود را به باشگاه معرفی کرد اما چند روز بعد در حالی که باشگاه مذاکرات خود را با این مربی آغاز کرده بود، از درویش خواست چون گزینه بهتری پیدا کرده است دست از کار بکشد. همین مشکل باعث شد روند مذاکره با یکی از چهره های مورد نظر سرمربی به گفته خود یحیی متوقف شود.

او چند روز پیش دستیار انگلیسی را به باشگاه معرفی کرد و باشگاه توافقات خوبی با این مربی انجام داد و در حالی که به نظر می رسید این مربی تا چند روز آینده وارد تهران شود، بعد از ظهر دیروز با ارسال ایمیلی، باشگاه پرسپولیس رسما از عدم حضورش در ایران عذرخواهی کرد و مدعی شد به دلیل مشکلات سیاسی که وجود دارد ترجیح می دهد در کشور دیگری به کار خود ادامه دهد.

نسخه پرسپولیس یک روز متاسف جدید بود

همین سوال کافی بود تا عملا حضور سرمربی انگلیسی در ایران منتفی شود. درویش بلافاصله این موضوع را با یحیی گل محمدی در میان گذاشت و یحیی مربی دیگری را به باشگاه معرفی کرد. مذاکرات با سرمربی جدید معرفی شده توسط سرمربی پرسپولیس در این باشگاه از ساعات پایانی شب گذشته آغاز شده است و آخرین اخبار حاکی از آن است که روند مذاکرات تا کنون مثبت بوده و اگر این مربی پشیمان نشود. با حضور در ایران مانند سرمربی انگلیسی، مراحل انتقال او تا پایان هفته آینده به پایان می رسد.

دیدگاهتان را بنویسید