ویژه برنامه قلعه نویی برای استقلالی ها

ویژه برنامه قلعه نویی برای استقلالی ها

امیر گاله نویی سرمربی تیم استقلال در تمرینات روزهای اخیر تیم گل گهر سیرجان برای مراقبت از یکی دو چهره خطرناک استقلالی ها برنامه خاصی را برای بازیکنانش در نظر گرفته است.

گل گهر سیرجان که در این فصل با چهار مدافع به نام های مهران درخشان مهر، آرمین سهرابیان، مسیح زاهدی و مهدی تیکدری در مسابقات لیگ برتر حضور خواهد داشت، در نظر دارد از خود برای مهار مهدی کایدی که معمولا در سمت راست خط دفاع حریف است استفاده کند. این بازیکن خطرناک فوتبال را تحت کنترل قرار می دهد.

مهدی کایدی که چندی پیش سرمربی پرتغالی تیم ملی کشورمان او را به عنوان مسی کوچک فوتبال ایران مقایسه کرد، این روزها و پس از بازگشت از اردوی تیم ملی، تمرینات فشرده و مطلوبی را با آبی پوشان تهرانی پشت سر گذاشت. او بسیار با انگیزه است و قطعا در روز بازی با گل گهر سیرجان یکی از موثرترین چهره های سرمربی پرتغالی استقلال مقابل تیم امیر کالا نویی خواهد بود.

از اردوی سیرجانی ها خبر می رسد سرمربی سابق استقلال که این روزها دروازه سیرجان را برعهده دارد با حمایت منطقه ای قصد دارد مهدی کایدی را از بازی خارج کند و از ارسال توپ این بازیکن به مهاجمان استقلال جلوگیری کند.

لازم به ذکر است؛ کایدی با گلی که در بازی مقابل ملوان به ثمر رساند موثرترین بازیکن استقلال در شش هفته اول بود، او در همان بازی پنالتی را به گل تبدیل کرد و در دیدار مقابل نساجی به محبی کمک کرد و روی تک گل سه امتیازی کوین یاماگا برای استقلال مقابل مس کرمان تاثیر گذاشت. . این در حالی است که او حتی در بازی هفته اول مقابل سپاهان هم در لیست تیمش قرار نداشت.

دیدگاهتان را بنویسید