ویژه برنامه گل محمدی برای مهار بهترین ستاره استقلال

ویژه برنامه گل محمدی برای مهار بهترین ستاره استقلال

یحیی گل محمدی و تحلیلگرانش معتقدند مهدی کایدی خطرناک ترین بازیکن استقلال است.

کمپ پرسپولیس اعلام کرد آنالیزورهای این تیم به همراه یحیی گل محمدی فیلم بازی برگشت و دریبل های مهدی کایدی و نفوذ به محوطه جریمه سرخ ها را در نیمه اول تماشا کرده اند. مهدی کایدی با فاصله زیاد راه می افتد و مدافعان مقابل خود را فریب می دهد. او در آخرین دربی هم همین کار را کرد و ورزشگاه را روی پا کرد و…

کنترل ستاره بوچهری از استقلال این روزها به دغدغه یحیی گل محمدی تبدیل شده است. در همین رابطه مطلع شدیم سرمربی پرسپولیس برای مهار مهدی کایدی برنامه ریزی ویژه ای در نظر گرفته است. گل محمدی تصمیم گرفته از دو مدافع خود برای مهار این ستاره استقلالی استفاده کند.

یحیی گل محمدی از دانیال اسماعیلی فر خواست که اصلا از مهدی کایدی فاصله نگیرد و کاملا به او بچسبد. مدافع راست پرسپولیس به احتمال زیاد کمتر از بازی های گذشته برای این تیم شکست خواهد خورد. البته سرمربی پرسپولیس معتقد است که تاثیرگذاری مهدی کایدی در نیمه دوم کم شده و پس از افت بدنی این ستاره تکنیکی، دانیال اسماعیلی فر می تواند بیشتر پیشروی کند و شکست بخورد.

در ادامه سرمربی پرسپولیس گیورگی گلچیانی را موظف کرده که مراقب فضای پشت اسماعیلی فر باشد تا اگر این بازیکن به اصطلاح فوتبالی ها پشت کند، تیمش غافلگیر نخواهد شد.

این دو بازیکن به صورت منطقه ای مهدی کایدی را کنترل خواهند کرد و باید دید مدافعان پرسپولیس موفق می شوند یا ستاره استقلال!

دیدگاهتان را بنویسید