پاراکواندوکاران شرایط فنی خوبی دارد/ قضاوت دو داور ایرانی در مسابقات شارجه


ساعت: 19:30
تاریخ انتشار: 1401/03/02
کد خبر: 1840969

سرمربی تیم ملی پاراکواندو کشورمان گفت: بازیکنان تیم ملی اگرچه جوان هستند اما از نظر فنی سطح قابل قبولی دارند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، عاطفه کشاورز سرمربی تیم ملی تکواندو کشورمان درباره اردوی تیم ملی تکواندو قبل از اعزام به مسابقات بین المللی امارات گفت:. در ابتدا 9 تکواندوکار در تمرین شرکت کردند اما پس از پایان مسابقات انتخابی 6 تکواندوکار در اردو ماندگار شدند. در اردوی تیم ملی شرایط خوبی داشتیم و البته حاضران در اردو باید بیشتر با تکواندوکاران جدید مبارزه کنند تا تجربه و قدرت خود را افزایش دهند.
وی در خصوص نفرات حاضر در این اردو گفت: پس از پایان اردوی مازندران، تمرینات تیم در خانه تکواندو پیگیری شد و در نهایت مریم عبدالله پوردروزان در وزن 47 کیلوگرم، سحر قنبری در وزن 52 کیلوگرم، رزا ابراهیمی در وزن 57 کیلوگرم و لیلا. میرزایی در وزن 65+ کیلوگرم به مسابقات امارات که عرصه کسب سهمیه پاراآسیایی در هانگژو است اعزام می شود.
سرمربی تیم ملی تکواندو بانوان درباره پیش بینی خود از عملکرد شاگردانش در رقابت های شارجه گفت: شاید تکواندوکاران ما جوان باشند اما از نظر فنی در شرایط خوبی هستند و باید تلاش کنند تا از آن نهایت استفاده را ببرند. «مسابقات یک سهمیه رقابتی است که تکواندوکاران باید برای رسیدن به آن تلاش مضاعف کنند.

* قضاوت دو داور ایرانی در مسابقات شارجه پاراکواندو
دو داور بین المللی تکواندو ایران برای قضاوت مسابقات بین المللی امارات راهی شارجه می شوند.
مسابقات بین المللی پارا تکواندو قهرمانی امارات با حضور 45 تکواندوکار از 14 کشور ایران، امارات، بحرین، قزاقستان، فیلیپین، ازبکستان، عراق، تایلند، ژاپن، هند، نپال روز پنجشنبه 4 خرداد در شارجه برگزار می شود. ، اندونزی، مغولستان و لائوس.
این مسابقات انتخابی پاراآسیایی هانگژو نام دارد و بهترین بازیکنان سهمیه حضور در این بازی ها را کسب می کنند.
آزاده فراهانی و ماخنوش مظلومی داوران بین المللی تکواندو ایران هستند که با مجوز شورای برون مرزی وزارت ورزش و جوانان این مسابقات را قضاوت خواهند کرد.
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید