پاریس بدون مسی متمدن تر است!

در پایان سال 1990 ایتالیایی ها در یک نظرسنجی در پاسخ به این سوال که منفورترین فرد جهان کیست، مارادونا را در رتبه اول قرار دادند و پس از آن صدام و جورج بوش ارشد.

مارادونا سرشار از خشم و روحیه جنگندگی بود و در حال جنگ با دنیا و آدم بود. بنابراین او رفتاری نداشت که حضار علیه او شعار بدهند یا او را هو کنند.

در مسابقات تیم ملی آرژانتین در همان جام جهانی 1990، زمانی که آهنگ سرود ملی آرژانتین پخش می شد، تماشاگران هو می کردند تا اعصاب مارادونا را خورد کنند. دیگو همچنین گفت که اگر کسی با من مشکل دارد، با من تسویه حساب کند و سرود ملی آرژانتین را نادیده نگیرد.

اما مسی همیشه یک قو بوده است. هیچ فایده ای نداشت که کسی او را در بارسلونا هو کند. او در تیم ملی آرژانتین همه جا حضور داشت. حتی در جام جهانی اخیر که در پایان بازی مقابل هلند به سراغ فن خال رفت تا او را به خاطر نحوه بازی هلند مقصر بداند، ادگار داویدز به صورت دوستانه وارد زمین شد و سعی کرد مسی را آرام کند.

پاریس بدون مسی متمدن تر است!

در حالی که اگر بازیکن دیگری به جای مسی بود احتمالا داویدز رفتار دیگری داشت. یا در جریان بازی با هلند در یکی از صحنه های پرتنش یکی از بازیکنان هلند به صورت تهاجمی مسی را هدف قرار داد اما فن دایک کاپیتان هلند در کنار مسی ایستاد و اجازه حمله به هم تیمی خود به آرژانتینی را نداد. نابغه

بنابراین چهره اخم کرده و عصبانی مسی پس از هو شدن توسط هواداران پاری سن ژرمن در بازی دیشب عجیب نبود. مسی به این رفتارها عادت ندارد. به همین دلیل حتی حاضر نشد با بقیه بازیکنان تیم به میان تماشاگران برود و بابت شکست مقابل پاری سن ژرمن از آنها عذرخواهی یا دلجویی کند. تکی به اتاق گریم رفت و عکاس ها از او عکس گرفتند، اعصابش کشمش است!

پاریس بدون مسی متمدن تر است!

دیدگاهتان را بنویسید