پاسخ توهین آمیز ریکاردو ساپینتو به ویشی!

پاسخ توهین آمیز ریکاردو ساپینتو به ویشی!

ریکاردو ساپینتو پس از دیدار تیم های فوتبال استقلال تهران و صنعت نفت آبادان در هفته بیست و هشتم لیگ برتر که با تساوی یک بر یک به پایان رسید، گفت: در نیمه اول کیفیت معمول را نداشتیم اما همچنان داشتیم. دو فرصت گلزنی یک پنالتی دیگر قبل از ما بود. ما تیمی هستیم که همه کار می کنیم اما تیم ما خسته است. ما در ماه های اخیر مشکلات زیادی داشتیم. آخرین تصمیمی که باید بگیریم این است که در بازی با پارس جنوبی تحرک لازم را نداشتیم. من و بازیکنان ماشین نیستیم. من از مشکلاتی که در این ماه ها داشتیم خسته شده ام.

وی افزود: حریف آمد تا امتیاز بگیرد. نتیجه ناعادلانه ای بود. تصاویر گل نشان می دهد که گل کمین بوده است. سه توپ روی تیر افقی زدیم. ما بازی خوبی انجام ندادیم. این یک واقعیت است، اما ما خیلی تلاش کردیم تا بازی را ببریم. شرم آور است که مساوی کردیم زیرا رویای قهرمانی را داریم. الان خیلی سخته ادامه می دهیم.

سرمربی استقلال یادآور شد: باید ببینیم در بازی بعدی چه می شود. این نتیجه پیامدهای حوادث چند ماه اخیر است. بازیکنان ما زحمت زیادی کشیدند، اما گاهی اوقات به دلیل این مشکلات، داشتن ذهنیت آماده برای تصمیم گیری آسان نیست.

ساپینتو در پاسخ به سوال خبرنگار مهر درباره تاثیر غیبت یاماگا و مصدومیتش تاکید کرد: بله، کوین بازیکن مهمی است. من نمی خواهم بهانه بیاورم. همه بازیکنان مهم هستند. وقتی سه یا چهار بازیکن داریم که در سطح همیشگی خود نیستند… به اندازه کافی تلاش کردیم تا برنده شویم، اما در تهاجمی، وقتی تیم ما خوب و سرحال است، این تیم هم خیلی خوب کار می کند. حریف اصلی ما خودمان هستیم. ما باید به تمرکز و تلاش ادامه دهیم. بیایید به پیروزی ایمان داشته باشیم. قهرمانی در لیگ و جام حذفی سخت است. صحبت من با مدیریت باشگاه این است که هر چه زودتر مشکلمان حل شود. بازیکنان ما در شرایط سختی قرار دارند.

وی ادامه داد: بسیاری از مشکلات و مسائل در این ماه قابل حل است. برای یک روز سخت است.

سرمربی استقلال در مورد کمین گل صنعت نفت و پیش بینی اش از جایگاه استقلال در پایان فصل اظهار داشت: حقیقت حقیقت است. در هر بازی چیزهایی بر علیه خود داریم. اگر از نظر ذهنی قوی نباشید و چند موقعیت گل نزنید، این اتفاق می افتد. بالاخره هیچ کس آنها را نمی بیند. امروز باید 10 امتیاز و 2 امتیاز بیشتر داشته باشیم. طبیعی است که فقط نتایج را به خاطر بسپاریم، نه اینکه چه کسی شایسته قهرمانی و بردن جام است. امیدوارم در آینده تصمیمات جدی تری بگیریم. ما چیزی جز عدالت نمی خواهیم.

ساپینتو درباره درخواست خسرو حیدری برای آوردن داور خارجی در فینال جام حذفی تصریح کرد: ابتدا باید به بازی نیمه نهایی و بازی با تیم خوب نساجی فکر کنیم. در این صورت اگر قاضی خارجی خوب بیاوریم برای همه خوب است.

سرمربی استقلال درباره تذکرات بازیکنانش بعد از بازی توضیح داد: نه اینطور نبود. سعی کردم با کاپیتان تیمم صحبت کنم و به او انگیزه بدهم که ناراحت نشود.

ساپینتو درباره اینکه آیا ممکن است استقلال در دو بازی آینده لیگ جدی نباشد و روی جام حذفی تمرکز کند؟ وی گفت: ما همیشه جدی هستیم و روی هر بازی تمرکز می کنیم. وظیفه ما هدایت تیم است. هر بازی برای ما بازی بزرگی است و باید برای پیروزی به میدان برویم. جدول مهم نیست، ما برای بردن هر بازی به زمین می رویم.

وی درباره محرومیت ابوالفضل جلالی از ترکیب استقلال با وجود حضور در جام جهانی، گفت: فکر می کنم این گزینه ای است که گاهی باید انتخاب کنم. نه تنها برای او، بلکه برای همه بازیکنان. من نمی توانم بیش از 20 بازیکن در یک بازی داشته باشم. من از او در آمادگی و رفتارش انتظار بیشتری دارم و باید بیشتر نشان دهد تا فهرست شود. او باید تلاش کند و 100 درصد از توان خود را به کار گیرد. ما بدون جلالی بازی های زیادی بردیم. همه بازیکنان باید خوب کار کنند و شانس حضور در فهرست را داشته باشند. او باید بیشتر به من نشان دهد که می خواهد بازی کند. دارای پتانسیل و استعداد؛ او فقط باید بیشتر تلاش کند.

سرمربی استقلال در نهایت در پاسخ به صحبت های عبدالله ویسی که مدام توهین می کند، گفت: من این مربی را خوب نمی شناسم و سوابق فوتبالی او را نمی دانم. اگر بخواهد در مورد من صحبت کند باید شناسنامه اش را نشان دهد. برای اینکه آنها به فردی مثل من احترام بگذارند، من در جام جهانی بوده ام و در بالاترین سطح مربی بوده ام، آنها باید به من احترام بگذارند، همانطور که من به همه احترام می گذارم. یکی از مربیان آنها آمد و ما به آنها تبریک گفتیم. کاری که ما همیشه انجام می دهیم. این شخص به منطقه فنی ما آمد. من نزد آنها نرفته ام من به همه احترام می گذارم. او دوباره آمد تا ما را تحریک کند و زمان بخرد، چون بعد بازی مساوی شد. اون کسی که از من حرف میزد باید دهنش رو ببنده و اینطوری در مورد من حرف نزنه. بیا دستمو بگیر برای من تمام شد. چون من برایشان احترام قائل بودم، احترام نکردند.

دیدگاهتان را بنویسید