پاسخ روابط عمومی آبفا از استان مازندران + متن پاسخنامه

ساعت: 12:29
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۰
کد خبر: 1799414

روابط عمومی آبفا استان مازندران در پی انتشار خبری با عنوان «۱۴۰۰ خانوار روستای سلیاکتی با کمبود شدید آب شرب مواجه هستند/کارکنان مردم را فراموش نکنند» پاسخی صادر کرد که به صورت دقیق منتشر می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ روابط عمومی آبفا استان مازندران در پی انتشار خبری با عنوان «۱۴۰۰ خانوار روستای سلیاکتی با کمبود شدید آب شرب مواجه هستند/کارکنان مردم را فراموش نکنند» پاسخی صادر کرد که به صورت دقیق منتشر می شود.

متن پاسخ به شرح زیر است:

ناظر محترم پایگاه خبری راه دانا

سلام

در پی انتشار گزارشی از انتشار گزارشی از پایگاه خبری راه دانا در 27 مهر ماه 1400 با عنوان «1400 خانوار روستای سلیا کتی با کم آبی جدی مواجه هستند» پاسخی برای تنویر افکار عمومی ارسال می شود. همچنین به شرح زیر خواهشمند است با رعایت ماده 23 قانون مطبوعات در این پایگاه خبری منتشر کنید:

آب شرب روستای سلیا کتی توسط شهرستان نور با جمعیت 1400 خانوار و 3500 نفر از مجتمع آبرسانی کردآباد تامین می شود و انشعابات آن تعمیر شده است ظرفیت انتقال خط انتقال یک کیلومتری در حال تعمیر است. با 90 درصد پیشرفت فیزیکی

همچنین برای رفع مشکلات کمبود آب و منابع تامین، با مجوز شرکت آب منطقه ای، با مشارکت و استفاده از ظرفیت خیرین چاه حفاری می شود و پس از اتمام عملیات حفاری با هزینه تجهیز می شود. با این اقدامات مشکل کمبود آب شرب روستای سلیا کتی حل خواهد شد.

روابط عمومی ویک مازندران

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید