پاسخ علی فتح الله زاده به گل قهری

پاسخ علی فتح الله زاده به گل قهری

علی فتح الله زاده درباره برد استقلال مقابل گل گهر سیرجان در هفته بیست و دوم لیگ برتر گفت: بازی خوبی بود. بد نبود، تا دقیقه 85 موقعیت های زیادی داشتیم، توجه داشته باشید که این موقعیت ها تبدیل به گل نشد. همیشه اتفاقاتی در فوتبال رخ می دهد. مثلا ممکن است یک تیم در دقایق 90 و 91 دو گل بزند و برنده شود. این فوتبال و جذابیت آن است.

وی در خصوص اعتراض اعضای تیم گل گهر پس از اعلام مجازات، توضیح داد: فوتبال نباید اینقدر اعتراض کند. در این دیدار پنالتی نگرفتیم. در بازی قبل مقابل نساجی پنالتی نگرفتیم. در بازی مس کرمان هم پنالتی ما را نگرفتند. اگر بگویند دیگر بازی نمی کنیم خدا را شکر الان سه امتیاز داریم.

مدیرعامل باشگاه استقلال درباره بسته شدن پرونده مدافع برزیلی سابق این تیم گفت: پرونده پادوانی بسته نشده اما معلق است. باید مبلغی را به او پرداخت کنیم. چون شماره حساب را خواستیم، نداد. پرونده معلق است. بالاخره دیر یا زود باید این پول را بپردازیم. وقتی شماره حساب اعلام می شود، آن وقت باید آن پول و بقیه ماجرا را پرداخت کنیم که دیر یا زود در یک روند طبیعی اتفاق می افتد.

فتح الله زاده درباره آخرین وضعیت درخواست پرداخت استراماچونی گفت: سه روز از صبح تا شب رفتیم تا پول بگیریم. حتی در طول مسابقه هم برای جمع آوری پول استراماچنی آنجا بودم. هنوز از آقای محبر چیزی قطعی دریافت نکرده ایم و تلاش ما برای دریافت پول ادامه دارد.

وی در پاسخ به این سوال که چقدر شانس قهرمانی دارند، گفت: از ابتدا به قهرمانی امیدوار بودیم، تیم خوب و بازیکنان خوبی داریم. اگر بچه ها به خود بیایند و تصمیم بگیرند قهرمان شوند، ما مدعی قهرمانی هستیم.

مدیرعامل استقلال درباره محرومیت استراماچونی مقابل فولاد و تعدد آن محرومیت ها گفت: تاکنون کاری برای محرومیت او انجام نداده ایم، محرومیت هایش را کاهش داده ایم. امیدوارم مقابل فولاد حضور داشته باشد. خیلی از تیم ها قانون دارند که نتایجشان اعلام نمی شود اما نتایج استقلال هر روز اعلام می شود. من فکر می کنم این عادلانه نیست.

فتح الله زاده در خصوص فروش تمامی بلیت های استقلال گفت: ما همیشه تیمی هستیم که متکی به هواداران هستیم و تیم متعلق به هواداران است. ما انتظار داریم فضای بیشتری برای هواداران خود داشته باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید