پاسخ نه ستاره ملی پوش پرسپولیس و یحیی

پاسخ نه ستاره ملی پوش پرسپولیس و یحیی

پرسپولیس نقل و انتقالات را با هیاهو آغاز کرد و چند ستاره را به خدمت گرفت. با این حال، یکی از موقعیت هایی که ماسک های قرمز در آن ضعیف بودند، موقعیت رو به جلو بود. یحیی گل محمدی در ابتدا قصد خرید یک مهاجم خارجی و یک مهاجم بومی را داشت اما هیچ یک از گزینه های ایرانی مد نظر پرسپولیس درخواست تجدید نظر نکردند.

کریم انصاری فرد، علی علیپور و شهاب زاهدی دو گزینه اصلی ایرانی پرسپولیس در خط حمله بودند که ترجیح دادند در فوتبال اروپا بمانند و در کنار گزینه های ایرانی، باشگاه پرسپولیس از دو ماه پیش مذاکرات خود را برای جذب مهاجم خارجی اما با جذب بازیکن آغاز کرد. ایده یحیی گل محمدی یکی پس از دیگری رد شد.

سرانجام پس از کش و قوس های فراوان، یورگن لوکادیا هلندی با قراردادی یک ساله به پرسپولیس پیوست و شاگرد یحیی گل محمدی شد. با وجود جذب لوکادیا گل محمدی، او همچنان به دنبال جذب مهاجم دیگری برای رفع ضعف خط حمله تیمش است. از این رو در روزهای گذشته بار دیگر نام کریم انصاری فرد برای دیدار از پرسپولیس مطرح شد. کریمی که اردوی قبلی تیم ملی را از دست داده بود در حال حاضر بدون تیم است و در صورت ادامه این شرایط شانس حضور در جام جهانی را از دست خواهد داد.

رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس عصر دوشنبه در گفت و گوی خود و در پاسخ به سوالی مبنی بر قرارداد احتمالی کریم انصاری فرد، اعلام کرد که مذاکره جدیدی با این بازیکن انجام نشده و احتمال پیوستن کریم به تیم سابقش وجود ندارد. . در واقع شماره 10 باتجربه تیم ملی حدود یک ماه پیش که برای اولین بار پیشنهاد پرسپولیس را دریافت کرد، پیشنهاد بازگشت به پرسپولیس را رد کرد و اعلام کرد که قصد بازگشت به فوتبال ایران را ندارد.

همانطور که قبلا نوشتیم همسر کریم مخالف بازگشت این بازیکن به ایران است و می خواهد همسرش در جایی نزدیک یونان به فوتبالش ادامه دهد. همچنین یکی از دلایلی که انصاری فرد پرسپولیس عنوان کرد این بود که این مهاجم ملی پوش نمی خواهد از دختر خردسالش دور باشد و ترجیح می دهد فوتبالش را در اروپا ادامه دهد.

دیدگاهتان را بنویسید