هشدار سرمربی خارجی پرسپولیس به یحیی ستاره ملی پوش

هشدار سرمربی خارجی پرسپولیس به یحیی ستاره ملی پوش

ولسلی نانکا، مربی دروازه بان های برزیلی پرسپولیس که اعتقاد زیادی به سبک دروازه بانی علیرضا بیرانوند دارد، در روزهای اخیر همیشه در تمرینات با صدای بلند می گوید: «علیرضا، تو دروازه بان اول تیم ملی ایران هستی و این را در دربی ثابت می کنی. !”

نانکا هر روز برای بالا بردن روحیه دروازه بان ملی پوش پرسپولیس این جملات را تکرار می کند.

در عین حال از اردوی آبی ها خبر می رسد که سیدحسین حسینی به عنوان باتجربه ترین بازیکن استقلال بدون شک نقش زیادی در موفقیت این تیم دارد. مرد شماره یک آبی ها آنقدر در ترکیب تیمش موثر بود و آنقدر درخشید که چشم کارلوس کی روش را به خود جلب کرد و مسافر جام جهانی شد. مصدومیت بیرانوند موفقیتی ضروری برای پوشیدن پیراهن ایران در بزرگترین تورنمنت فوتبال جهان بود.

حسینی در دیدار مقابل ولز رکورد ویژه ای را به نام خود ثبت کرد. او علاوه بر ثبت سومین کلین شیت تاریخ ایران در تاریخ جام جهانی، اولین دروازه بان استقلال شد که در جام جهانی دروازه بان استقلال را بسته نگه می دارد.

او با این رکورد خاص از جام جهانی بازگشت و با انگیزه فراوان به تمرین استقلال رفت تا برای دیدار سرنوشت ساز مقابل پرسپولیس آماده شود. دربی که می تواند برای حسینی تکرار شود اما بازی متفاوتی به حساب می آید. سیدحسین تا فصل گذشته پشت سر وریا غفوری نفر دوم آبی ها بود و در این فصل مسئولیت بازوبند زدن را شخصا بر عهده گرفته است.

حسینی همچنین می‌خواهد به همه بگوید که نمی‌خواهد بازیکن دوم شود و با درخشش در دیدار مقابل ولز، شایسته فیکس شدن در تیم ملی ایران است.

افراد کمی فکر می کنند که نتیجه این دربی را گلزنان می توانند مشخص کنند. دروازه بان هایی که در تیم ملی ایران رقابت خاصی دارند و هر دو مدعی ایستادن در دروازه هستند.

شاید دربی 29 دسامبر بهترین فرصت برای اثبات این موضوع باشد. ولزلی ننکا، مربی دروازه بان های برزیلی پرسپولیس این را به خوبی می داند و در جدال ویژه با سیدحسین حسینی تلاش می کند تا روحیه بیرانوند را بالا ببرد.

دیدگاهتان را بنویسید