پاسخ گزینه پرسپولیس به پیشنهادات درویش

پاسخ گزینه پرسپولیس به پیشنهادات درویش

رضا درویش از زمان حضور در باشگاه پرسپولیس تصمیم گرفت با یحیی گل محمدی سرمربی این تیم ارتباط نزدیکی داشته باشد تا بتواند پای صحبت های سرمربی شیرهای سرخ بنشیند و نقطه نظرات خود را بیان کند.

این موضوع تاثیر بسزایی در حفظ آرامش باشگاه و رختکن پرسپولیس داشت تا سرخ پوشان بتوانند سه قهرمانی احتمالی فصل گذشته فوتبال ایران را کسب کنند.

با این حال یحیی گل محمدی در پایان فینال جام حذفی از فشار جسمی و روحی زیاد خود صحبت کرد تا فصل آینده در هاله ای از بلاتکلیفی حضورش را روی نیمکت پرسپولیس قرار دهد.

سرمربی پرسپولیس که برای تعطیلات خانوادگی به خارج از کشور سفر کرده است، رابطه خود را با درویش حفظ کرده اما باز هم میز مذاکره را به فصل آینده موکول کرده است.

گل محمدی در آخرین تماس مدیرعامل باشگاه حاضر به صحبت در این باره نشد و همه چیز را به ابتدای هفته آینده موکول کرد تا خبری از «دود سفید» از دودکش باشگاه پرسپولیس نباشد.

سرمربی پرسپولیس تنها برای فصل آینده پیشنهاد تمدید قرارداد بازیکنان فعلی که قرارداد ندارند را ارائه کرده است، بنابراین با وجود حمایت همه جانبه درویش و هیات مدیره باشگاه، ماندن او در پرسپولیس مبهم است.

البته سرمربی پرسپولیس هیچ پیام منفی درباره جدایی اش از پرسپولیس نداده است و با مشخص شدن وضعیت نهایی هیات مدیره باشگاه پرسپولیس، در آینده پای میز مذاکره با مدیران این باشگاه خواهد نشست. هفته

دیدگاهتان را بنویسید