پاس گل طارمی مقابل لاتزیو را همه دیدند اما …

پاس گل طارمی مقابل لاتزیو را همه دیدند اما ...

رضا شکاری یکی از مورد علاقه های گل گهر این فصل بود. گل گوهری که با کسب 7 امتیاز به دلیل استفاده از بازیکن گابنی خود نتوانست به روند خوب خود در ابتدای فصل ادامه دهد و در حال حاضر در رده پنجم جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارد. با هانتر درباره شرایط او و تیمش در این فصل صحبت کردیم که در ادامه می خوانید.

گل گهر در حال حاضر در چه وضعیتی است؟

حالا که در تعطیلات به سر می بریم و چند روزی است که به سیرجان آمده ایم تا اردوی خود را برگزار کنیم و برای شروع دوباره مسابقات لیگ برتر آماده شویم. خدا را شکر تیم ما در شرایط خوبی قرار دارد و در چند هفته اخیر نتایج خوبی کسب کرده ایم و به تلاش خود ادامه می دهیم و در 6 بازی دیگر اتفاقات خوبی برای مردم کرمان خواهیم داشت.

چطور هستید؟

شرایط من در این فصل خیلی خوب است و خوشحالم که در خدمت تیم خوب گل گهر هستم. بعد از مشکلاتی که فصل گذشته به ذهنم رسید و فسخ قرارداد با تراکتورسازی، کارکنان امیرگله نوح و گل گهر خیلی به من لطف داشتند و کارم را زیر نظر داشتند. باید از آنها تشکر کنم و امیدوارم مهره مفیدی برای این تیم باشم. از انتخابی که امسال داشتم کاملا راضی هستم و شخصا یکی از بهترین فصل های فوتبالم را سپری می کنم.

یکی از چیزهای عجیب فوتبال ما در این فصل کسر 7 امتیاز از تیم شماست. منظورت چیه؟

من نمی دانم مقصر این حادثه غم انگیز کی بود و چرا هیچ کس توضیح روشنی به ما نداد. از دست دادن 7 امتیاز از گل گهر ناعادلانه بود و این مشکل تیم ما را کاملاً خراب کرد. امتیازات سخت به دست آمده با تصمیمات غیر فوتبالی به راحتی به دست می آمد. وضعیت تیم ما بعد از این رای خیلی بد بود و روحیه تیم ما به شدت سقوط کرد. این باعث شد تا چند هفته نتیجه خوبی نگیریم. فکر می کنم اگر فوتبال در زمین اتفاق می افتاد تیم ما الان برای قهرمانی می جنگید. بچه ها، کادر فنی و مدیریت گرم با همه این مشکلات دست و پنجه نرم کردند و موفق شدیم در نیم فصل دوم امتیازهای خوبی بگیریم.

به نظر شما گل گهر می تواند در این فصل سهمیه آسیایی بگیرد؟

فوتبال غیرقابل پیش بینی است اما ما تمام تلاش خود را می کنیم تا این اتفاق مهم برای مردم سیرجان و گل گهر رقم بخورد.

تو در سن خیلی کم راهی فوتبال اروپا شدی اما خیلی زود برگشتی. فکر میکنی بتونی دوباره لژیونر بشی؟

چرا که نه. قطعا این اتفاق خواهد افتاد. من فقط 23 سال سن دارم و با تلاش می توانم به فوتبال اروپا برگردم. در اواسط جوانی مقابل ستاره های زیادی بازی کردم. مثلا ایوانوویچ که در چلسی بازی می کرد یا پارادی که هافبک فیکس پاری سن ژرمن و تیم ملی آرژانتین است. می دانم در فوتبال ایران و به خصوص در تیم های شهرستانی کمتر توجه می شود و بازیکنان همدیگر را خوب نمی بینند. مهدی طارمی بدون شک یکی از بهترین بازیکنان حال حاضر فوتبال ایران است و می بینیم که چقدر در فوتبال اروپا درخشان است. اما مثلا وقتی مهدی این پاس چیپ عالی را مقابل لاتزیو زد، همه جا دیده شد و سر و صدای زیادی به پا کرد، اما چند روز بعد من هم مثل طارمی گل زدم اما هیچکس او را ندید.

برای فصل آینده چه برنامه ای دارید؟

خب من در پایان فصل آزاد می شوم و قراردادم با گل گهر تمام می شود. فعلا روی ادامه لیگ و بازی های باقی مانده گهر تمرکز کرده ام تا بتوانم عملکرد خوبی داشته باشم. بعد از لیگ، سعی می کنم تصمیم خوبی برای ادامه فوتبال بگیرم، هرچند دوست دارم به فوتبال اروپا برگردم و اولویتم بازگشت به اروپا است.

دیدگاهتان را بنویسید