پایان اختلاف علیرضا ابراهیمی و پرسپولیس

غیبت چند روزه علیرضا ابراهیمی به اعتراض او به غیبتش در این تیم قبل از بازی با فولاد خوزستان مربوط می شود.

پایان جدال علیرضا ابراهیمی و پرسپولیس

مدافع جدید پرسپولیس که این فصل توسط گل گهر سیرجان به زمین آورده شد ، قبل از بازی با فولاد خوزستان در اولین بازی فصل ، با سرمربی این تیم صحبت کرد ، به دلیل روند تمرینات ، که نشان می داد او در شرایط مناسب نیست. تیم اصلی ابراهیمی در اعتراض به عدم حضورش در ترکیب اصلی مقابل فولاد خوزستان به سرمربی تیم اعلام کرد که اگر جایی در فکر اصلی او نیست، در سفر به اهواز تیم را همراهی نکند!

سوالی که با موضع گیری تند یحیی گل محمدی همراه بود و حذف نام این بازیکن از لیست نفرات سفر به اهواز نیز او را از حضور در تمرین بعد از این بازی منع کرد. غیبت چهار روزه علیرضا ابراهیمی در تمرینات چند روز اخیر پرسپولیس پس از بازی با فولاد خوزستان همچنان ادامه دارد و با این شرایط باید شاهد غیبت او مقابل تیم نساجی مازندران در هفته دوم لیگ برتر باشیم.

به نظر می رسد ابراهیمی در انتظار گفت و گوی دوم با کادرفنی به خصوص با یحیی گل محمدی است که از سمت خود کناره گیری کرده و از رفتار خود عذرخواهی می کند تا شرایط بازگشت به تمرینات را رقم بزند و باید دید این اتفاق خواهد افتاد یا خیر. به دست آمده یا نه

در پی جدایی محمد حسین کنعانی زادگان ، پرسپولیس علیرضا ابراهیمی از گل گهر سیرجان و علی نعمتی از پدیده مشهد را برای تقویت خط دفاعی خود منصوب کرد. اما این دو بازیکن در دو دیدار لیگ قهرمانان مقابل استقلال تاجیکستان و الهلال عربستان شانسی برای همراهی این تیم نداشتند و یحیی از زوج سیدجلال حسینی و فرشاد فرج استفاده کرد. این اتفاق در دیدار مقابل فولاد خوزستان رخ داد و ابراهیمی که از لیست حذف شد و نعمتی روی نیمکت نشستند.

باید دید کادرفنی این تیم در خصوص بازیکن تازه وارد و مدافع پرسپولیس چه تصمیمی خواهد گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید