کنایه شدید ناصر ابراهیمی از وضعیت پرسپولیس

کنایه شدید ناصر ابراهیمی از وضعیت پرسپولیس

ناصر ابراهیمی درباره شرایط این روزهای پرسپولیس گفت: من از تیم دور هستم و نمی توانم ارزیابی درستی داشته باشم اما آنطور که در رسانه ها خواندم و شنیدم مشکلاتی در تیم وجود دارد اما نمی دانم گاهی اوقات. ما مربیان چیزها را می بینیم و می فهمیم که این باعث واکنش می شود. این مشکلات روی روحیه بازیکنان هم تاثیر می گذارد. زمانی که در پرسپولیس مربیگری می کردم، بعد از چند قهرمانی تغییراتی در مدیریت باشگاه ایجاد شد. حجت الله حاطب مدیرعامل باشگاه شد و تعداد قراردادها سه برابر شد. مثلا بازیکنی که دستمزدش 50 میلیون تومان بود ناگهان 150 میلیون شد یا من که 24 میلیون دستمزدم بود ناگهان مبلغ قراردادم شد 90 میلیون. اما این ارقام پرداخت نشد و مشکلات زیادی برای باشگاه به وجود آمد.

وی افزود: بی پولی و مشکلات مالی باعث شد من و علی پروین نتوانیم به کار خود ادامه دهیم و از تیم جدا شدیم. باشگاه بعد اشمیت را آورد که دلال بود و بعد سراغ مربیانی مثل یونگ، زوبل، آریحان و دنیزلی رفت که هیچ کدام نتوانستند تیم را ببرند تا اینکه چند سال بعد افشین گاتبی آمد و تیم را برد. می خواهم بگویم تغییرات زیاد در سرمربی و مدیرعامل باشگاه اصلا فاکتور مفیدی نیست و مشکلات و حواشی زیادی را در باشگاه ایجاد می کند. کریم باقری خودش در آن زمان بازیکن تیم بود و می توانید از او در مورد وضعیت مالی باشگاه در آن زمان بپرسید.

ابراهیمی با اشاره به شرایط فعلی باشگاه گفت: همانطور که در حال حاضر شنیده ام بازیکنان تنها حدود 20 درصد از مبلغ قرارداد خود را دریافت کرده اند در حالی که تا نیم فصل باید 50 درصد از مبلغ قرارداد را دریافت می کردند. مبلغ قراردادشان». با این حال، این نتیجه زمانی است که باشگاه تنها در سال 1400 سه یا چهار مدیر عامل را تغییر داد. بازیکنان وقتی دستمزد دریافت نمی کنند بی انگیزه می شوند.

سرمربی سابق پرسپولیس درباره اینکه گل محمدی فعلا از تیم جدا شده و در تمرین حاضر نمی شود، گفت: به نظرم گل محمدی باید مشکل خود را به صراحت بیان کند. مشکل چیه؟ بی پولی و عدم پرداخت مطالبات وی وصول نشده و یا شایعه حضور علی دایی او را ناراحت کرده و یا نظرات متفاوتی وجود دارد. در هر صورت بهتر است او موضوع را روشن کند. پرسپولیس با برانکو و گل محمدی قهرمان شد و این دو مربی محبوب هستند. ببینید وقتی یحیی از تیم رفت چه اتفاقی افتاد.

ابراهیمی با بیان اینکه شایعه حضور علی دایی در پرسپولیس به حقیقت می پیوندد، گفت: همانطور که گفتم تغییرات پی در پی در سرپرستی باشگاه مشکلات زیادی ایجاد می کند. امسال فقط سه مدیر عامل باشگاه پرسپولیس دارید. همه این تغییرات در مدیریت و مربیگری تیم های فوتبال ما باعث شده وقتی از باشگاه های عربی انتقاد می کنیم، وقتی سریع سرمربی را عوض می کنند، از دست باشگاه های عربی بالاتر برویم. آیا می دانید چرا بازیکنان ما به تیم های خلیج فارس می روند زیرا حقوق خود را بدون مشکل دریافت می کنند؟ امید ابراهیمی چند سالی است که در تیم های عربی بازی می کند، حتی اگر باشگاهی به دلایلی بازیکن ایرانی خود را نخواهد باز هم حقوق او را پرداخت می کند، در حالی که در باشگاه های ما حتی قبل از پرداخت حقوق باید مالیات پرداخت کنید، البته بازیکنان. ممکن است هنوز حقوق خود را دریافت نکرده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید