پایان دوره داوری ارتقای رتبه اول به کشوری با حضور رئیس جمهور و دبیر کل


ساعت: 01:28
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۱۵
کد خبر: 1915951

رئیس فدراسیون والیبال در مراسم اختتامیه دوره داوری برای صعود از یک به تیم ملی مردان گفت: داوران باید برای ارتقای سطح فنی خود تلاش کنند و فدراسیون والیبال در این راه به آنها کمک می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ تمرین داوری رنکینگ جمهوری مردان که از روز پنجشنبه ۱۹ آذرماه با حضور ۳۳ داور در فدراسیون والیبال آغاز شده بود ظهر امروز به پایان رسید.

مراسم اختتامیه این دوره که توسط کمیته داوران و به سرپرستی ابراهیم فیروزی و محمد شاهمیری برگزار شد، امروز (دوشنبه 23 آذرماه) با حضور رئیس و دبیر کل فدراسیون والیبال برگزار شد.

رئیس فدراسیون والیبال ضمن تشکر از کمیته داوران برای برگزاری این دوره، ارتقای سطح فنی و حرفه ای داوران را مورد تاکید قرار داد و از آنها خواست تا برای ارتقای سطح فنی خود تلاش کنند و کمیته داوران را موظف کردند تا زمینه را برای برگزاری مسابقات فراهم کنند. این دوره ها..

این داور با یادآوری اهمیت تسلط به زبان انگلیسی در روند ارتقای سطح فنی داوران، گفت: منکر تاثیر ارتباطات در این مسیر نیستیم، اما اگر داوران توانایی های فردی و سطح فنی خود را افزایش دهند، رزومه آنها می تواند فراهم شود. رشد بیشتر

وی تاکید کرد: داوران باید با انجام دقیق، صحیح و صحیح در مسابقات توانایی و تبحر خود را در داوری مسابقات والیبال ثابت کنند تا در آینده جزو داوران فدراسیون جهانی والیبال باشند. فدراسیون والیبال نیز از داوران زحمتکش برای پیشرفت در این مسیر حمایت خواهد کرد.

در این مراسم سید ارمیا منبتی از داوران شرکت کننده در این دوره به پاس زحمات در کلاس و کمک به ترجمه مطالب، لوح تقدیر دریافت کرد.

مهدی علیزاده، سجاد آقایی، تورج اصلان پور، مهدی نوری، محمد دادگر، مصطفی نادی پور، محمود حبی، سیدعبدالله موسوی نژاد، بهزاد قاسملو، رضا شیردال، علیرضا امیرنژاد، امیر اوجان، پوریا لطفعلی، سید هربتی سادک، سادک اورمی. بهزاد حیدری، رضا نودهی، ابوالفضل دربانی، مهدی امیری، شهاب الدین سهرابی، مرتضی جمالی، سپهر توبی، مهدی محمودآبادی، وحید امیریان، محسن یاسان، یونس یلمه، اسماعیل حیدری، محمد مهرافشان، علی رشیدی، سجاد جمالی، سجاد سجادری داوران در این دوره پنج روزه شرکت کردند.

دیدگاهتان را بنویسید