پایان رویای آرات حسینی در اینستاگرام

پایان رویای آرات حسینی در اینستاگرام

آرات حسینی کودک ایرانی که به دلیل استعداد خاصش در فوتبال توجه زیادی را در فضای مجازی به خود جلب کرده بود به ایران بازگشت.

چند سال پیش فیلم هایی از پسر جوانی در فضای مجازی ساخته شد که با اندامی متفاوت نسبت به همسالان خود به ورزش هایی مانند نوار افقی و ورزش های رزمی می پرداخت. وقتی بچه بزرگ شد، خانواده اش تصمیم گرفتند استعداد خاص او را به شیوه ای جدید شکوفا کنند و چه ورزشی بهتر از فوتبال!

پس از جهانی شدن ویدئوهای آرات، کم کم زمینه مهاجرت او به انگلستان فراهم شد و به همراه پدرش به این کشور سفر کرد. در آن زمان اینستاگرام آرات بیشتر با ویدئوهایی از بازی او در خانه و گاهی دریبل زدن هم تیمی هایش در زمین های کوچک همراه بود تا اینکه خبر علاقه لیورپول به او منتشر شد. بدیهی بود که به دلیل قوانین سختگیرانه این کشور هنگام عقد قرارداد با بازیکنان کلیدی، لیورپول اجازه امضای قرارداد با آرات را نداشت و این نابغه ایرانی تنها در آکادمی این باشگاه تمرین می کرد.

دو سال پیش محمد حسینی، پدر آرات گفته بود که قصد بازگشت به ایران را ندارند و همه شرایط برای پیشرفت آرات در انگلیس فراهم است. ما در لیورپول هستیم و هیچ قصدی برای بازگشت به ایران نداریم. البته می خواستیم برای تعطیلات چند هفته ای به ایران بیاییم که به دلیل لغو پروازها و شرایطی که در سراسر دنیا به دلیل شیوع ویروس کرونا حاکم است، امکان پذیر نشد. ما اصلا به بازگشت فکر نمی کنیم. اینجا همه چیز مهیا است تا آرات جلو برود اما موانع قانونی وجود دارد. بعد از تمجید فیفا همه نگاه ها به آرات زوم است.

اما به نظر می رسد شرایط تغییر کرده است و حالا یک هفته است که آرات به همراه پدرش به ایران بازگشته تا به قول خودش خواندن و نوشتن فارسی را بیاموزد و سپس به کشور دیگری مهاجرت کند که می تواند اسپانیا باشد. این کشور به دنبال خواهد داشت. آرات که هنوز شیرینی دوران کودکی خود را حفظ کرده، در مصاحبه ای اعلام کرد که هوای لیورپول چندان خوب نیست.

آرات که برای تماشای بازی نساجی به ورزشگاه آزادی رفته بود و از نزدیک شاهد پیروزی های تیم استان بود، گفت: هوای انگلیس برایش مناسب نیست و اکنون پس از سه یا چهار بار به ایران بازگشته تا برای سفر به اسپانیا آماده شود. ماهها تمرین در تمرین یک مدرسه فوتبال در بابل شرکت می کند. پس باید منتظر ماند و دید چه سرنوشتی در انتظار آرات است.

منبع: فرارو

دیدگاهتان را بنویسید