پایان کارگاه جام جهانی فوتبال با بازدید از ورزشگاه های محل برگزاری مسابقات


ساعت: 13:55
تاریخ انتشار: 1401/04/15
کد خبر: 1881409

کارگاه آموزشی جام جهانی 2022 قطر با حضور نمایندگان 32 تیم واجد شرایط و مسئولان اجرایی فیفا در ورزشگاه های محل برگزاری بازی ها به کار خود پایان داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، این سمینار که آخرین اطلاعات و مسائل مربوط به برگزاری مسابقات جام جهانی را بررسی می کرد، عصر سه شنبه به پایان رسید. و نمایندگان فدراسیون فوتبال ایران نیز پس از بازدید از بخشهای مختلف از ورزشگاه های محل برگزاری مسابقات تیم ملی در رقابت های جام جهانی بازدید کردند.

صبح سمینار دیروز که در خیابان سنت برگزار شد. رجیس در دوحه، کارگروه ارتباطات و رسانه، بازاریابی و حمل و نقل با حضور مدیران بخش‌های مربوطه در فیفا و مقر این مسابقات تشکیل شد. کارگروه فنی و فنی بعد از ظهر برگزار شد که بخش تمرین و هماهنگی سمینار جام جهانی فوتبال به پایان رسید.
در بخش پایانی سمینار، نمایندگان کشورهای شرکت کننده از ورزشگاه های میزبان جام جهانی فوتبال بازدید کردند و در جریان روند آماده سازی ورزشگاه ها و همچنین شرایط هر ورزشگاه قرار گرفتند. التمامه، خلیفه و احمد بن علی سه ورزشگاه میزبان بازی های ایران در این رقابت ها هستند.
کارگاه دو روزه فیفا با حضور سرپرست، نماینده کادر فنی، مسئول حراست، مدیر رسانه و نماینده امور بین الملل فدراسیون های حاضر در جام جهانی برگزار شد.

دیدگاهتان را بنویسید