پایان یک عملیات گروگانگیری در “ایرانشهر”

فرمانده انتظامی استان از دستگیری عامل آدم ربایی و آزادی گروگان در شهرستان ایرانشهر خبر داد.


به گزارش خبرگزاری موج، سردار دوستعلی جلیلیان در ماجرای گروگانگیری خصوص بیان داشت: در پی دریافت یک فقره پرونده آدم ربایی شخصی 37 ساله در شهرستان ایرانشهر، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستورکار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی افزود: بررسی های اولیه حاکی از این بود که شهروندی توسط اشخاصی ناشناس ربوده و به محلی نامعلوم منتقل شده است که نهایتا با کار دقیق پلیسی و اقدامات تخصصی محل اختفای گروگانگیر در یکی از محلات شهرستان ایرانشهر شناسایی و تحت نظر قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: تکاوران پلیس طی یک عملیات ضربتی و برنامه ریزی شده عامل اصلی آدم ربایی را دستگیر و فرد ربوده شده را آزاد که در بازرسی از محل تعداد 3 قبضه سلاح کلاش به همراه 175عدد فشنگ جنگی، تعداد 7 تیغه خشاب، یک دستگاه تلفن همراه مسروقه و همچنین یک دستگاه خودرو پژو پارس مسروقه کشف گردید.

سردار جلیلیان در پایان با بیان اینکه انگیزه متهم این پرونده اختلافات قبلی بوده است؛ خاطر نشان کرد: پلیس هرگز اجازه نخواهد داد مجرمان و مخلان نظم و امنیت، آسایش شهروندان را برهم زنند و در صورت مشاهده هر گونه اقدام غیر قانونی با هنجار شکنان برخورد قاطع خواهد شد.



آیا این خبر مفید بود؟


دیدگاهتان را بنویسید