پای تاج به بازی پرمخاطب پرسپولیس باز شد!

مازیار زارع که در پایان بازی تیمش با پرسپولیس اعصاب خود را از دست داده بود و از عصبانیتش غیرقابل کنترل شده بود، در میکسدزون با خبرنگاران با همین شرایط روبرو شد.

مکالمه پنج دقیقه ای با رگ بیرون زده از گردن و صدای بلندی که از صورت برافروخته بیرون می آید. او که انتقاداتش به علی صفایی، داور مسابقه بود، بارها او را کلمه (آن) خطاب کرد تا نشان دهد چقدر عصبانی است.

صحبت های مازیار زارع اینگونه آغاز شد: می گویم خسته نباشید و این برد را به پرسپولیس تبریک می گویم. مشکل خاصی وجود نداشت و بازی بسیار خوب برگزار شد و هر دو تیم موقعیت هایی داشتند. کسی که از موقعیت خود بهتر استفاده کند برنده است. ما بازی را به خوبی کنترل کردیم و در نیمه اول به خوبی پرسپولیس را کنترل کردیم. در نیمه دوم هم همینطور بود. هم ما و هم پرسپولیس گل های خوبی زدیم.

مازیار زارع سپس در ادامه صحبت های خود به انتقاد از داور مسابقه پرداخت و گفت: من چیزی بگویم؟ خود داوران مسابقه را جنجالی می کنند. خدایا مرا ببخش، از نیمکت پرسپولیس و آقایان یحیی و کریمی که از بزرگان من هستند غافل نشده ام. اصلا مشکل خاصی روی نیمکت پرسپولیس وجود نداشت. من فکر می کنم آنها باید یک کلاس توجیهی برای داوران داشته باشند. همانطور که چپ و راست ما را محروم می کنند. یک کلاس برای قضات ترتیب دهید تا آداب را بیاموزند. تا پنالتی بدم نمی آمد و می توانید فیلم مسابقه را ببینید.

او که از اتفاق بسیار ناراحت شده بود با چهره ای سرخ و با صدای بلند گفت: با کی صحبت کنم؟ برو از آقای زرگر بپرس. زرگر چند بار به آنها گفت که به علی صفایی داور مسابقه کارت ندهند؟ بازیکن من با دوست و هم تیمی اش صحبت می کند، به او کارت می دهید؟ آیا چنین چیزی امکان پذیر است؟ رانندگی بلد نیستی؟ در حد این بازی نبود. تیمی که عقب است و بازی خانگی دارد و در بحران است، چپ و راست به بازیکنان و نیمکت نشینان کارت می دهد. داوران فقط به نیمکت ها کارت می دهند. چه اتفاقی می افتد؟ در پنالتی صحبت نکردم و دیوانه نشدم. مسبب و اساس همه اتفاقات منطقه آقای داور بود. چرا کسی یقه اش را نمی گیرد؟ فقط بازیکنان، مربیان و هواداران محروم هستند. می آیند فقط هوادار را محروم می کنند. مخاطبی که محروم نیست; او در حال استراحت است!

او که به شدت عصبانی شده بود در ادامه صحبت هایش گفت: این داور برای این مسابقه بود؟ پرسپولیس در بالای جدول و ملان در انتهای جدول؛ باید بجنگم تا بلند شوم. پرسپولیس باید برد و در صدر باشد. این بچه را می فرستند تا بازی را قضاوت کند. این هنوز بچه است و نمی داند چقدر بازی می کنند. خدا می داند چقدر بازی می کنند. قضات دلیل دیوانگی هستند. فدراسیون بنشیند و به داوران جلسه توجیهی بدهد. عصبانی و عصبانی شدم. آقای داور عامل و بانی آن بود. حالا من محروم می شوم و او به کارش ادامه می دهد.

سرمربی ملوان با صدای بلند صحبت هایش را اینگونه ادامه داد: برو از آقای زرگر بپرس. برو از قاضی چهارم که حرفی نزده بپرس. کمک نمیکنی؟ حرکت دست را تماشا می کنم. اشتباه کرد و 10 متر جلو رفت. میدونی چرا چون ما در بعضی مسائل ضعیف هستیم

یکی از خبرنگاران به زارع گفت آخر بازی گفتی می دانم. در پاسخ گفت: داستان ادامه دارد; داستان ادامه دارد. (با تاکید)

سرمربی ملوان درباره محرومیت احتمالی اش گفت: شیرین است. مرا محروم کن اما چه کسی باعث این خشم شد؟ وقتی دلیل خوبی دارم؛ بازیکن من با دوستش صحبت کرد و کارت گرفت. چطور در این شرایط دیوانه نشوم که این همه فشار روی من است؟

بعد یکی از خبرنگاران گفت که علی صفایی به شما گفته پنالتی مشکوک در صحنه است اما پنالتی نیست. زارع در پاسخ گفت: در مورد صحنه پنالتی نمی توانم زیاد صحبت کنم چون چیزی ندیدم. اما من به داور گفتم که چرا بازیکن من را کارت زرد نگرفت و داور گفت این یک برخورد بوده است. بعد به داور گفتم اگر برخورد بود چرا خطا نگرفتی؟ در مورد پنالتی بحثی ندارم چون ندیدم. دیدی ساکت کنار صف ایستادم. داوران تیم ها را عصبی می کنند. آنها با نحوه برخورد با بازیکنان و مربیان اعصاب خود را به هم می ریزند. آنها نمی توانند حکومت کنند. تیمی که این همه بحران دارد و در انتهای جدول است نمی تواند از پس آن بربیاید. برو از آقای زرگر بپرس چند بار گفت کارت نده. اما او باید یک کارت بدهد. آن را در دوربین نشان می دهند. این (داور) الان می رود و شاید 10 هفته دیگر بازی استقلال یا پرسپولیس را به باد بدهد. او باید برود و توضیح دهد که به مربی ملوان کارت داده ام. فلان کار را کردم. الان داره کیف درست میکنه

او که تا آخرین لحظه به شدت عصبانی بود و با صدای بلند صحبت می کرد، در نهایت گفت: فدراسیون; حالا بشین پشت قاضی من به تو نیازی ندارم مرا محروم کن و من می روم در خانه بنشینم. برای من مهم نیست چون شما هیچ وقت از مربیان و بازیکنان عقب نبودید. شما باید پشت داور بایستید. آقای تاج من به چشمان شما نگاه می کنم و می گویم. باید بروی و پشت قضات بایستی. این مسابقه نیز به صورت زنده پخش شد. برای تک تک شما متاسفم.

دیدگاهتان را بنویسید