بازی «فرمانده مقاومت» در بین گیمرها بسیار پرطرفدار است/ پای اضطراری به جایگاه ما باز شد!


ساعت: 08:39
تاریخ انتشار: 1401/02/07
کد خبر: 1834746

مدیر و طراح غرفه جوانان با ارائه نمایشگاه قرآن؛

مهدی جعفری جوزانی مدیر و طراح غرفه جوانان قرآن و تهیه کننده فرمانده مقاومت گفت: این بازی به دلیل سبک تیراندازی بیشتر مورد استقبال گیمرها قرار گرفت و مورد استقبال بیشتری قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار فرهنگی شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مهدی جعفری گیوزانی، مدیر و طراح غرفه قرآن جوانان در گفت و گو با خبرنگار دانا، درباره استقبال بی سابقه بازدیدکنندگان امسال گفت: نمایشگاهی که دو سال است به خاطر قرآن برگزار نشده، به نظر خوب نیست. از طرفی برخلاف سال های گذشته که چندین ماه فرصت داشتید غرفه ای برپا کنید، همه اعضای نمایشگاه و غرفه داران تنها 40 روز فرصت داشتند تا برای این نمایشگاه آماده شوند که شاید نمایشگاه خوب نباشد. اخذ شده.

وی افزود: اما با همه این تفاسیر سعی کردیم در قالب، ساختار و محتوای غرفه با بقیه متفاوت باشیم و خدا را شکر که تقریبا 80 درصد ایده ای که قصد طراحی غرفه را داریم اجرا شد.

جعفری درباره تفاوت این غرفه با دیگر غرفه های نمایشگاه توضیح داد: راه اندازی شبکه بازی، بازی با این لمس روی میز، سالن پروجکشن برای انیمیشن، برگزاری کارگاه های راه اندازی و همه اینها باعث شد غرفه ما با غرفه های دیگر یکی شود. که اگر دقت کنید حتی ظاهر آن بیشتر شبیه الکامپ است تا نمایشگاه قرآن. و این باعث تعجب و کنجکاوی بیشتر حضار شد.


507b03fa 458b 4681 a8cd bf4b7b11ec5e خبر خاکستری

وی ادامه داد: در کنار استقبال استثنایی مردم از نمایشگاه قرآن، غرفه ما نیز بسیار مورد بازدید قرار گرفت که ما را شگفت زده کرد. نوجوانان از بازی‌های عالی ایرانی در شبکه‌های بازی ما لذت می‌بردند و در مورد آن بازی‌ها که برایمان مهم‌تر از هر بازخوردی بود، به ما بازخورد می‌دادند. چرا که ما نظرات این نوجوانان را به هر متخصصی ترجیح می دهیم و معتقدم قطعا سواد آنها در زمینه مصرف بازی از ما بیشتر است و همه این نظرات و حرف ها به ما انرژی می دهد تا قدم محکم تری در این راه برداریم.

سفیر عشق و مختار تهیه کننده بازی درباره صف های طولانی کربلا برای قسمت واقعیت مجازی گفت: فردا بازی کنید. اما در قسمت «واقعیت مجازی کربلا» نیز شاهد استقبال بی نظیر مخاطبان بودیم. در آخر هفته که بازدیدکنندگان بیشتری به نمایشگاه آمدند، راهروی منتهی به غرفه ما به دلیل صف تماشاگران برای این بخش عملا ساعت ها بسته بود. در این بین یک سری بازدید کننده از اسپانیا، هلند، پاکستان، افغانستان با مذاهب مختلف و حتی اجراهایی داشتیم که برایمان جالب بود و لحظه مهم این داستان، تاثیر احساسی فوق العاده ای بود که پس از دیدن این قسمت، مخاطبان درگیر شدند با دیدن این فیلم سه بعدی شهادت حضرت ابوالفضل عباس (ع) وضعیت جسمانی آنها رو به وخامت گذاشت و مجبور شدیم به اورژانس اطلاع دهیم و رئیس این اداره به من گفت که این هشتمین بار است که این اتفاق می افتد. خانم زمان گذشته بود و شما برای تماشای این بخش آمده اید. البته ماه مبارک رمضان، عطش، تصویر حرم، کیفیت بالای این اثر دست به دست هم می دهد تا شاهد استقبال مخاطبان از این بخش باشیم.


d50b42c4 05e1 4ed5 8149 6f57621b76f5 خبر خاکستری

تهیه کننده بازی “فرمانده مقاومت” با ابراز خوشحالی از استقبال نوجوانان از این بازی ها، گفت: بازی “فرمانده مقاومت” به دلیل سبک تیراندازی آن باعث محبوبیت بیشتر در بین گیمرها شد و با استقبال بهتری مواجه شد. البته ما مدعی نیستیم که سبک متفاوتی در این بازی ارائه کرده ایم، چرا که اساسا سبک های این بازی در تمام دنیا شناخته شده است. هنر ما استفاده از داستان مناسب در این سبک است که بر خلاف بازی هایی مانند Call of Duty و Battlefield با حضور شخصیت هایی مانند حاج قاسم در داستان خود به جای حمله در این بازی، از شهر دفاع کرده و شهر را از محاصره نجات می دهیم. از جنایتکاران. و ما در تلاش برای شکستن این محاصره هستیم و در واقع این تفاوت اصلی ما با دیگران است.


4be89fdb 89ca 4d7b 9d16 cdbc4f2757fd خبر خاکستری

وی افزود: ما قطعا مدعی نیستیم که بازی ما هم اندازه نمونه های خارجی آن است، اما خوشحالیم که مخاطبان ما علاوه بر بازی های خارجی، بازی های ما را نیز در کارنامه خود قرار داده و حضور پیدا می کنند. برای تجربه این بازی ها و البته این شروع کار ما است و امیدوارم امسال تبلور اقتصاد شرکت ها بر اساس دانش در زمینه بازی های رایانه ای باشد و در نیمه دوم سال جاری کشف بازی های بسیار بیشتر – لوکس، جذاب و بهتر این ما هستیم که می توانیم مخاطب ایرانی را شگفت زده کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید