30 میلیون گیمر در کشور داریم/150 بازی پرطرفدار به کشور پورت شد


ساعت: 12:43
تاریخ انتشار: 1301/09/30
کد خبر: 1919181

وزیر ارتباطات، فناوری و اطلاعات گفت: طبق آمار بنیاد ملی بازی های رایانه ای 30 میلیون گیمر در کشور داریم در حالی که گیمرها در ایران به طور متوسط ​​93 دقیقه در روز بازی می کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات پیش از ظهر امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیات وزیران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بر اساس آمار ارائه شده از سوی بنیاد ملی بازی های رایانه ای تقریباً داریم. 30 میلیون گیمر در کشور وزیر مدیریت امروز گفت که به طور متوسط ​​روزی یک ساعت و نیم یا 93 دقیقه بازی می کنند.

وی بیان کرد: یکی از وعده های رئیس جمهور در انتخابات گذشته کاهش زمان تاخیر بازی ها به گونه ای بود که سرعت بازی ها افزایش یابد و قول ما این بود که تا پایان پاییز اقدام اساسی در این زمینه انجام دهیم و امروز من. من از تلاش خوشحالم مشارکت کنندگان 150 بازی محبوب به کشور منتقل شدند و زمان پینگ بازی ها یک چهارم کاهش می یابد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: انشالله هفته آینده مراسم رونمایی از یک اثر خوب که زندگی چند ده میلیون نفر را بهبود می بخشد خواهیم داشت و ساز و کار آن را اعلام می کنیم و برای برخی بازی ها ابزار. تصمیم دارند سرعت خود را افزایش دهند و سایتی ایجاد شد که گیمرها می توانند با مراجعه به آن و دانلود نرم افزار سرعت بازی خود را افزایش دهند.

دیدگاهتان را بنویسید