از کارگاه 14 متری تا چاپ هدایای تبلیغاتی پرطرفدار در کشور


ساعت: 22:08
تاریخ ارسال: 05/10/1401
کد خبر: 1887137

وقتی صحبت از کارآفرینی و کارآفرینی می شود، ناخودآگاه افکار به سراغ افرادی می رود که چندین سال مسیر سختی را طی کرده اند و اکنون به افراد موفقی تبدیل شده اند، کسانی که با پشتکار خود قله های آرزو را فتح کردند و به فردی موفق تبدیل شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از عصر همدان; مسیر کارآفرینی همیشه با چالش های زیادی همراه است و کم نیستند افرادی که در این مسیر شکست خورده اند و در مواجهه با مشکلات توانسته اند سربلند شوند و شاید اشتباه نباشد اگر بگوییم تعداد این افراد از کارآفرینان موفق بسیار بیشتر است. ..


اما کارآفرینانی که امروز می بینید بدون شک در سال های سخت سخت کار کرده اند و در برابر پیچ و خم های ناملایمات مقاومت کرده اند تا بتوان از آنها به عنوان افراد موفق یاد کرد و بیشتر کارآفرینان موفق در این مسیر شکست هایی داشته اند، اما این شکست ها اینطور نیست. باعث شده آنها اهداف خود را از دست بدهند و با آنها با تمام وجود به سفر خود ادامه دهند و به آینده نگاه کنند..


رسول سلامی یکی از جوانان ملایر است که سال ها با تلاش و پشتکار در مسیر صنعت چاپ قدم گذاشت و امروز توانست خود را به عنوان یک برند شناخته شده در کشور معرفی کند..


نکته قابل توجه در مورد این کارآفرین مالایی این است که موفقیت های کنونی کار او را متوقف نکرده و با برنامه ریزی دقیق به آینده ای موفق می نگرد..


رسول سلامی در پایان دهه دوم زندگی و در سن 20 سالگی کار خود را به پایان رساند 19 او از یک مغازه کوچک شروع کرد و وارد صنعت چاپ شد.


برای بسیاری از جوانان دوران دانشجویی و خوش گذرانی با درس و کلاس برای سلامی معنای دیگری داشت و قدم در راهی گذاشت که شاید خیلی ها آن را در مسیر اشتباه قدم بگذارند..


زمانی که همه موفقیت ادامه تحصیل و اخذ مدارک مختلف دانشگاهی را دانستند، رسول مدرسه و دانشگاه را رها کرد و قدم در راهی گذاشت که آینده ای روشن برای خود و یکی از دوستانش در مغازه ای متصور بود. 14 متری چاپ روی ابریشم را در یکی از خیابان های فرعی ملایر شروع کرد.


adaaddee df79 44a0 a53c 7e4735914785 خبر خاکستری


قدم در راه خدمت به کشور در ارتش را می توان اولین چالش پیش روی رسول و شریکش دانست که در این مدت علاوه بر هزینه های جاری کارگاه کوچک خود، مخارج زندگی روزانه این دو را نیز از این طریق تامین می کنند. کارگاه کوچک و تمام تلاش آنها برای غلبه بر این چالش بود.


رسول می گوید هنوز زمان بیان همه چالش ها و مسائل آن دوران فرا نرسیده و مصمم است در صنعت چاپ ادامه دهد تا نام خود را جهانی کند..


اولین نامی که وی برای مجموعه خود انتخاب کرد «آل طه» بود، اما به دلیل دستورالعمل، این نام رد شد و مجوز چاپ سیلک، افست و دیجیتال با نام «نواندیش» در طول سال داده شد. 94 می شود و می گوید ما حتی در انتخاب نام به دنبال نوآوری بودیم و من آن نام را انتخاب کردم.


ایده و نوآوری در دستگاه چاپ و چاپ رنگی روی پارچه سکوی پرتابی برای این کارآفرین شد و همکاری با یک کارفرما در گرگانی و چاپ رنگی روی کیف، حرفه او را تغییر داد..


رسول اکنون کار را به تنهایی انجام داده است و بازاریابی قوی انجام می دهد و به تنهایی کل کار را از طراحی گرفته تا چاپ و توزیع به مشتریان انجام می دهد و برای رسیدن به اهداف خود گام های خود را محکم برمی دارد..


درود در سال 1395 اولین نیروی انسانی را نیز در طول سال استخدام می کند 1396 او نفر دوم را به مجموعه خود اضافه می کند و حالش بهتر شده و سختی های زیادی را پشت سر می گذارد و سرعت پیشرفتش کم کم بیشتر می شود..


سال 1396 برای رسول خیلی فرق می کند چون قدم و مکان بزرگی برمی دارد 220 او در یکی از بهترین نقاط شهر یک متر اجاره می کند و نیروی کار خود را افزایش می دهد 5 یکی تشویق می کند، اگرچه بسیاری این کار را پرخطر می دانند، اما عزم و اراده رسول برای رسیدن به اهداف فراتر از همه اینها است و نه تنها قدمی به عقب بر نمی دارد، بلکه با عزمی راسخ به راه خود ادامه می دهد..


تا به حال همه می دانند که نام نواندیش با موفقیت همراه است و ثمره تحمل و مقاومت در برابر مشکلات و ایده ها و تلاش ها نام برند را با نام سلامی پیوند زده است و تبدیل شدن به برندی در چاپ هدایای تبلیغاتی در کشور امروز است. نتیجه یک دهه تلاش رسول سلامی با همراهی گروهی قوی است و کسانی که به دنبال چاپ این هدایا هستند قطعا نواندیش را ذکر خواهند کرد..


سلامی در این سال ها قدرت فضای مجازی را نادیده نگرفت و در کنار پیشرفت و توزیع انبوه شبکه های اجتماعی با قدرت وارد این فضا شد..


امروز 12 نفر با سلامی کار کرده است و برند نواندیش در سرتاسر کشور برجسته است و چیزی جز اراده پشت این کار نیست..


اگرچه امروز حداقل هر روز 10 این سفارش با نام نواندیش به خارج از استان همدان ارسال شد اما این موفقیت ها نمی تواند مانع سلامی شود و برنامه او این است که تا پایان سال به سمت صادرات حرکت کند. 1402 و در هدایای تبلیغاتی استثنایی است.


سلامی امروز بزرگترین دارایی خود را پول و درآمد نمی داند بلکه مشتریانش بزرگترین سرمایه او هستند و مهم ترین هدفش رضایت مشتری است..


رسول سلامی مصداق انگشت شماری است که فعل خواستن را با دقت به کار می بردند و قدم به قدم برای رسیدن به موفقیت تلاش می کردند و در این جاده طوفانی مشکلات نه مانعی برایشان بلکه پله ای برای رسیدن به اهداف بزرگتر بود..


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید