آیا تکمیل چهل و پنج متری آیت الله ملک حسینی یک شعار تبلیغاتی باقی مانده است؟ + تصاویر


ساعت: 15:11
تاریخ انتشار: 1401/01/01
کد خبر: 1817627

اگرچه شهردار یاسود در بازدید از پروژه چهل و پنج متری آیت الله ملک حسینی از تکمیل 90 درصدی این پروژه صحبت کرد، اما مشاهدات در محل نشان می دهد که این یک شعار تبلیغاتی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح امروز در زاگرس پایتخت طبیعی ایران به جز نام زیبایش زیبایی دیگری برای مسافران ندارد و در کمال تعجب چهار نقطه این شهر به دلیل نیمه کاره بودن است. و پروژه های رها شده او زخمی شده است.


آیا این شهر از بن بست بیرون خواهد آمد!

در سال های اخیر راه های زیادی برای خروج یاسوج از بن بست و رهایی از بن بست و روان سازی آن وجود داشته است که از جمله می توان به جاده کمربندی آیت الله ملک حسینی، پل چهارم بشار و اتصال آن به سروک یا پل سوم اشاره کرد.بشار که هر کدام به اتمام رسیده و بنا به دلایلی این پروژه ها رها شده و یا تکمیل نشده است.

این پروژه ها که از آن به عنوان پروژه های حیاتی در مرکز استان یاد می شود و یک سر این آشفتگی گیج کننده برای شهرداری یاسوح به عنوان متولی اصلی شهر، عدم تمایل شهرداری یاسوژ برای تکمیل آنهاست.

1f09c60a 6c7b 4123 a582 26903d0d8ccc خبر خاکستری


پروژه تکمیل نشد!

تکمیل پروژه 45 متری آیت الله ملک حسینی در حد فاصل بنسنجان، دولت آباد، کوچه جهاد و پل سوم بشار در سال های اخیر تقریبا 90 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و مخالفان وی به طور کامل حذف شده اند، اما در کمال تعجب این پروژه در ماه های اخیر بلاتکلیفی باقی مانده و وعده های شهردار مبنی بر بهره برداری از فاز اول محقق نشده است.

اگرچه شهردار یاسود سال گذشته قول افتتاح فاز اول این پروژه، زیرسازی و آسفالت آن تا آخرین روزهای بهمن ماه سال گذشته را داده بود، اما رها شدن پروژه تنها چیزی است که از این پروژه به چشم می خورد.


5dd4b366 f14f 4c81 8403 44b31f712f66 خبر خاکستری


بی اعتمادی یا بی انگیزگی!

اگرچه شهردار یاسوج محدوده آزاد 45 متری آیت الله ملک حسینی (شرف آباد – دولت آباد – زیرتل) را 90 درصد می داند و زیرساخت های نهایی آن را اعلام می کند، اما کمبود اعتبار و کمبود اعتبار دلیل رکود است.

این جاده 5 کیلومتری که بزرگترین خیابان شهر یاسوج نیز نامیده می شود، تاکنون حدود 90 درصد پیشرفت داشته است اما سوال اینجاست که چرا 10 درصد باقی مانده همچنان راکد و نیمه تمام است.

اگرچه به گفته شهردار یاسود، با بهره برداری کامل از این پروژه، بخشی از بار ترافیکی شهری از مرکز شهر جنوب یاسود جابه جا می شود، اما چرا این پروژه در این روزهای مهم سال توسط این نهاد متولی رها شد. و شهرداری یاسوژ نتوانست هدیه ای شایسته به شهروندان این شهر بدهد.


ff813765 69f7 4563 81e6 42bb6376e24f خبر خاکستری


آقای شهردار سال نو مبارک؟

به گفته شهردار، با این پروژه قسمت غربی و جنوبی کلاس شهری یاسوج نوسازی می شود و همچنین کاهش بار ترافیکی از مرکز شهر از دیگر مزایای این پروژه است اما چرا شهرداری در تکمیل و بهره برداری از این مهم ناکام ماند. پروژه؟ و در جذب اعتبار کند است.

رها شدن این پروژه های مهم عمرانی و فضای نامناسب در مرکز استان حتی باعث شد تا استاندار در آخرین جلسه شورای برنامه ریزی از شهردار مرکز استان و سیدعلی احمدزاده انتقاد کند و گفت که شهرداران این کار را نکردند. میلیون تن اعتبار دریافت کند که شهردار باید این میزان اعتبار را جذب کند.

اگرچه معضل مهاجرت و حاشیه نشینی مشکلات زیادی را چه از نظر فرهنگی و چه از نظر آسیب های اجتماعی برای جامعه شهری یاسود ایجاد کرده است که باید به آن توجه شود، اما شهردار یاسود باید دلیل تعطیلی و رکود این پروژه ها را روشن کند. کجا آب بخوریم و مشکلات پشت این بی انگیزگی مردم را بدون بهانه کمبود اعتبار اعلام کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید