بازی های کامپیوتری؛ ابزار انتقال فرهنگ/ 10 درصد گیمرها از بازی های ایرانی استفاده می کنند

جعفری با بیان اینکه در این سال ها به دلیل مشکلات نتوانستیم از ظرفیت این جوانان استفاده کنیم، تصریح کرد: با توجه به شرایط کشور انشاالله نسبت به گذشته وضعیت و پیشرفت بهتری در این زمینه پیدا کنیم. ما بیشتر خواهیم داشت.

مدیرعامل موسسه منادیان با بیان اینکه وضعیت بازی های رایانه ای پس از پنج سال سکته به وضعیت مطلوبی رسیده است، تصریح کرد: متخصصان زیادی در این زمینه در کشور داریم که دانش بالایی دارند و می توانند صنعت بازی های رایانه ای را به اوج برسانند.

وی با بیان اینکه اگر مسئولان بازی های رایانه ای مانند هنر، صنعت و رسانه را بشناسند و حمایت مناسبی از این معضل داشته باشند، گفت: در صورت شکل گیری حمایت های لازم از سوی مسئولان مربوطه شاهد ظهور استعدادهای ممتاز در این حوزه خواهیم بود. .

جعفری با بیان اینکه بازی های رایانه ای هنوز در ایران به صنعت تبدیل نشده است، خاطرنشان کرد: زمینه های لازم برای تبدیل شدن بازی های رایانه ای به صنعت در ایران وجود دارد، اما تاکنون درک درستی از سوی مسئولان در این زمینه وجود دارد. با تغییر شرایط فعلی امیدواریم شرایط مساعدتر شود.

مدیرعامل موسسه منادیان با بیان اینکه دولت جدید رویکرد بهتری را برای این موضوع در نظر گرفته است، افزود: البته با حمایت دولت از بازی‌های رایانه‌ای و با توجه به استعدادهای خوبی که در کشور وجود دارد، مانند بحث صنعتی. بنابراین می توان به سرعت در بحث فرهنگی پیشرفت چشمگیری داشت.

وی با اشاره به اینکه محصولات بسیار خوبی در صنعت بازی های رایانه ای در ایران داریم، افزود: خوشبختانه تمامی شرکت هایی که در این زمینه فعال هستند محصولات لوکس داشته اند. آنها دوستانی هستند که صرفاً برای سرگرمی بازی می سازند.» آنها حساب می کنند، اما گروه هایی هستند که علاوه بر جنبه سرگرمی، نگاه ویژه ای به جنبه های فرهنگی و سیاسی موضوع دارند.

جعفری بازی های رایانه ای را وسیله ای مستقیم برای انتقال فرهنگ و اطلاعات به کودکان و نوجوانان می داند و می گوید با توجه به اینکه رسانه های بازی می توانند ساعت ها اطلاعات را به مخاطب منتقل کنند، تأثیر زیادی در ذهن مخاطب دارد. کشورهای صنعتی و بزرگ دنیا در این زمینه سرمایه گذاری زیادی در این زمینه می کنند.

مدیرعامل موسسه منادیان با بیان اینکه ساخت بازی های رایانه ای ارزش افزوده زیادی به همراه دارد، تصریح کرد: به دلیل این ارزش افزوده بالا و با توجه به اینکه می توانند اطلاعات زیادی را بدون واسطه در اختیار آینده سازان یک کشور قرار دهند. در سرتاسر دنیا تلاش می کنند در این زمینه سرمایه گذاری بیشتری کنند.

وی با اشاره به اینکه مردم ایران به دنبال کالای رایگان نیستند، گفت: مردم به دنبال کالای باکیفیت هستند و برای تهیه این محصول تلاش می کنند یا برای تهیه آن هزینه می کنند یا برای تهیه این محصول تلاش می کنند. تولید – محصول.” به هر طریقی پیدا کنید

جعفری از استقبال خوب مردم از بازی سفیران عشق خبر داد و گفت: مخاطبان ما با درک بالای خود برای یک محصول خوب هزینه می کنند و آن را دریافت می کنند. Ambassadors of Love یکی از بازی هایی بود که مخاطبان آن را بسیار پسندیدند.«این بازی پذیرفته است و نسبت به بازی های مشابه در دنیا فروش بسیار خوبی دارد.

مدیرعامل موسسه منادیان با بیان اینکه بیش از 10 درصد گیمرها از بازی های ایرانی استفاده می کنند، افزود: موسسات و شرکت های تولیدی در تلاش هستند تا بازی هایی با کیفیت بالا و ابعاد مختلف فرهنگی، هنری و سیاسی تولید کنند تا مخاطبان بیشتری را جذب کنند و این توانایی قطعا در ایران وجود دارد.

وی با اشاره به تولید بازی Ambassadors of Love پس از پنج سال گفت: این بازی با تیمی 50 نفره به بازار عرضه شد و فرصتی ویژه و منحصر به فرد برای شرکت ما بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید