کتاب بهترین ابزار برای انتقال مفاهیم و تقویت فرهنگ در روابط اجتماعی است

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب ؛ سردار کریمی فرمانده سپاه روح الله در مراسم افتتاحیه کتاب جدید داماد برگرفته از زندگی شهید مهدی جودکی در استان مرکزی گفت: شهید مهدی جودکی از پاسداران رشید این نهاد انقلابی بود. به درجه رفیع شهادت نائل شد.

کریمی بیان کرد: زبان هنر و تولید آثار فاخر و ماندگار به ویژه کتاب نویسی بهترین وسیله برای انتقال مفاهیم و تقویت فرهنگ در روابط اجتماعی است.

وی ادامه داد: آنچه امروز کشور را به یک نیروی مطلق در منطقه تبدیل کرده است فرهنگ ایثار و شهادت است و آحاد مردم و کارکنان باید برای اشاعه این فرهنگ ارزشمند تلاش کنند.

فرمانده سپاه روژولا گفت: به برکت کنگره شهدای استان مارکاسی در دو سال گذشته بیش از 190 عنوان کتاب در زمینه حفاظت مقدس منتشر شده است و نهضت تولید کتاب با موضوع ایثار شهادت را راه اندازی کرده است که همه باید از آن حمایت کنند. “

وی افزود: شهید مهدی جودکی عزیز علاوه بر اینکه از پاسداران و رزمندگان جوان و ارزشمند سپاه روح الله بود، در راه دفاع از شئونات اسلامی تلاش کرد و ورزشکاری با اخلاق بود.

کریمی بیان کرد: استان مرکزی مهد الگوهای درخشان است و شهدای انقلاب اسلامی که نمونه های زیادی از آنها در استان مرکزی داریم بهترین الگوی امروز برای جوانان است و قطعا تهیه کتاب این شهید عزیز خیریه های بسیاری را در پی خواهد داشت. .

در این مراسم همچنین کتاب آرزو و شاپرک خانم، کودک جنگ زده داستان و تنها گریه به نمایش درآمد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید