هنر موثرترین زبان برای انتقال مفاهیم آموزشی به کودکان است


ساعت: 15:36
تاریخ انتشار: 22.04.1401
کد خبر: 1882930

حمیدرضا نعیم حسنی گفت: به مناسبت دهه ولایت، کمدی موزیکال کودک و نوجوان «موش ها و درس های جنگل» از 31 تا 30 تیرماه در فرهنگسرای کوثر کرج به صورت رایگان از ساعت 17 برای خانواده ها روی صحنه می رود. و بچه ها

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از ” تیتریک “; به مناسبت دهه ولایت، نمایش طنز موزیکال کودک «موش ها و درس های جنگل» از 31 تا 30 تیرماه در فرهنگسرای کوثر کرج از ساعت 17 به صورت رایگان برای خانواده ها و کودکان اجرا می شود.

حمیدرضا نعم حسنی کارگردان این نمایش در گفتگو با خبرنگار تیتریک گفت: تئاتر کمدی موزیکال «درس موش ها و جنگل» اثری تخیلی، جذاب و خنده دار است که نکات آموزشی زیادی برای کودکان دارد و توانسته برنده جایزه شود. رضایت مخاطبان

وی ادامه داد: فرناز پیشقدم، بهار مرادی، لیدا صادقی دهکردی، آرمین دهقانی و حمیدرضا نعیم حسنی بازیگران این نمایش هستند.

نعم حسنی افزود: دو دهه است نمایش های زیادی را در کرج روی صحنه بردیم که با استقبال مخاطبان مواجه شد و این نمایش در سال های اخیر آزمون خود را پس داده و اکنون به همت سازمان فرهنگ و ورزش شهرداری کرج به صورت رایگان پخش می شود روی صحنه کودکان و خانواده ها بیرون می آیند.

de7c4764 04cb 4a26 a565 6951a3f507df خبر خاکستری

این هنرمند افزود: خانواده هایی که یک بار نمایش ما را می بینند مخاطب همیشگی ما می شوند و کارهای جدید را دنبال می کنند.

وی تصریح کرد: هنر تئاتر موثرترین زبان برای بیان مفاهیم آموزشی به کودکان است زیرا این قشر از جامعه سخت ترین موضوعات را به راحتی از طریق نمایش یاد می گیرند.

نعیم حسنی در پایان خاطرنشان کرد: عظمت هنر نمایش هنوز در جامعه نهادینه نشده است و امیدواریم مسئولان نسبت به این هنر تاثیرگذار بیشتر عنایت کنند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید